Followers

Tuesday, February 01, 2011

Tudung Syria







Setelah sekian lama saya beli tudung ni yang femes digelar tudung syria, akhirnya baru semalam saya pakai kot.

Dah macam cikgu saya tengok.

Abaikan muka yang semakin chubby dimakan usia,

Laa ni baru tau nak pakai tudung syria dengan betol setelah belajar teknik dengan Cik Murni,

Bile tengok Cik Fatin Liyana and Irene Nadia Marcello tu pakai nampak gojes je,

Nape saya pakai tak nampak gojes pon???

Hahaha tak sedar diri kan.....


Semalam baru tambah koleksi lagi,

I beli kat pasar malam je nok,

Chantek jugak kan,

Huhu

Kalo beli barang mahal aka branded tapi bile pakai nampak cm murah tak gune jugak kan,

Kaedahnya laser mulut pompuan ni kan,

Huhu ampunkan saya uollss,

Zaasss



0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, February 01, 2011

Tudung Syria








Setelah sekian lama saya beli tudung ni yang femes digelar tudung syria, akhirnya baru semalam saya pakai kot.

Dah macam cikgu saya tengok.

Abaikan muka yang semakin chubby dimakan usia,

Laa ni baru tau nak pakai tudung syria dengan betol setelah belajar teknik dengan Cik Murni,

Bile tengok Cik Fatin Liyana and Irene Nadia Marcello tu pakai nampak gojes je,

Nape saya pakai tak nampak gojes pon???

Hahaha tak sedar diri kan.....


Semalam baru tambah koleksi lagi,

I beli kat pasar malam je nok,

Chantek jugak kan,

Huhu

Kalo beli barang mahal aka branded tapi bile pakai nampak cm murah tak gune jugak kan,

Kaedahnya laser mulut pompuan ni kan,

Huhu ampunkan saya uollss,

Zaasss



0 comments on "Tudung Syria"

Disable Right Click