Followers

Sunday, February 13, 2011

Checked




Laporan ringkas:

  1. Carpet dalam bilik
  2. Bunga tangan nikah
  3. Perfume for her
  4. Perfume for him
  5. Persalinan baju & seluar for him
  6. Cincin


Internet kat sini macam bengong. Tibe-tibe nak putus sendiri kan. Kaedahnya la. Aku buang plak kang propek ni dari tingkat 12 sampai bawah. Baru puas hati. Nak masalah sgt kan.

Tengokla kalau rajin akan di-review hasil dapatan hari ni.

Akhirnya hantaran for her setel.


Mode: Puas hati tapi jangan nak mengelabah sangat. Kang terus kene cop Miss Mengelabah. Huhu..

Tet tet...


---> Ms mengelabah dah tido ke? <---
----> Belum..tunggu Mr mengelabah msg... <----




0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, February 13, 2011

Checked





Laporan ringkas:

  1. Carpet dalam bilik
  2. Bunga tangan nikah
  3. Perfume for her
  4. Perfume for him
  5. Persalinan baju & seluar for him
  6. Cincin


Internet kat sini macam bengong. Tibe-tibe nak putus sendiri kan. Kaedahnya la. Aku buang plak kang propek ni dari tingkat 12 sampai bawah. Baru puas hati. Nak masalah sgt kan.

Tengokla kalau rajin akan di-review hasil dapatan hari ni.

Akhirnya hantaran for her setel.


Mode: Puas hati tapi jangan nak mengelabah sangat. Kang terus kene cop Miss Mengelabah. Huhu..

Tet tet...


---> Ms mengelabah dah tido ke? <---
----> Belum..tunggu Mr mengelabah msg... <----




0 comments on "Checked"

Disable Right Click