Followers

Friday, February 11, 2011

Risau ada orang demam



En Azli demam. Kesian plak tengok. Tengok?? Bukan tengok tapi dengar. Macam mana nak tengok. Bukan ada depan mata. Arini tak dapat nak dengar suara beliau sebab suara takda. Dah 2 hari mc. Mamat ni memang payah nak mc lelama. Kire 2 hari tu lama la jugak kan.

Haishh kalau la KL - Seremban tu bole sampai dalam 10 minit dah lama saya datang skg.

Haish tapi tu la. Risau jugak hati ni.

Tengok la mcm mana nanti.

" Semoga cepat sembuh. I love u "

1 Kata-Kata Inspirasi:

Akmar Amon said...

i love too babe..i pun demam ni babe...

Friday, February 11, 2011

Risau ada orang demam




En Azli demam. Kesian plak tengok. Tengok?? Bukan tengok tapi dengar. Macam mana nak tengok. Bukan ada depan mata. Arini tak dapat nak dengar suara beliau sebab suara takda. Dah 2 hari mc. Mamat ni memang payah nak mc lelama. Kire 2 hari tu lama la jugak kan.

Haishh kalau la KL - Seremban tu bole sampai dalam 10 minit dah lama saya datang skg.

Haish tapi tu la. Risau jugak hati ni.

Tengok la mcm mana nanti.

" Semoga cepat sembuh. I love u "

1 comments on "Risau ada orang demam"

Akmar Amon on February 11, 2011 at 5:08 PM said...

i love too babe..i pun demam ni babe...

Disable Right Click