Followers

Friday, December 31, 2010

Tak suke! Tak suke!



Tak suke...serius tak suke...

Nape la saya rabun dari kecik...haishhhh

Tadi saya dah amik spec. Serius rasa mcm skema gile bile pakai.





Tak suke bile tengok diri sendiri dalam keadaan macam ni,

Rabun saya agak teruk, bayangkanlah power untuk 2 biji mata:

450 -->mata kiri,

425 --> mata kanan

Gile kan..so bile cube pakai spec rase nak pitam sebab tak biasa ditambah plak power kuat,

Skg ni masih dalam proses penyesuaian diri,

Mengeluh lagi,

(tebiat yang tak baik, jgn ikut)

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, December 31, 2010

Tak suke! Tak suke!




Tak suke...serius tak suke...

Nape la saya rabun dari kecik...haishhhh

Tadi saya dah amik spec. Serius rasa mcm skema gile bile pakai.





Tak suke bile tengok diri sendiri dalam keadaan macam ni,

Rabun saya agak teruk, bayangkanlah power untuk 2 biji mata:

450 -->mata kiri,

425 --> mata kanan

Gile kan..so bile cube pakai spec rase nak pitam sebab tak biasa ditambah plak power kuat,

Skg ni masih dalam proses penyesuaian diri,

Mengeluh lagi,

(tebiat yang tak baik, jgn ikut)

0 comments on "Tak suke! Tak suke!"

Disable Right Click