Followers

Friday, December 03, 2010

Dating Part 1



Akhirnya weekend yang ditunggu-tunggu muncul jua...

Dah lame wei tak jumpe Mr.Gemuk even skg ni beliau tgh sedaya upaya untuk kurang berat badan. Terbalik la kan. Saya yang gemuk ni pon pasrah je pada ketentuan Ilahi. Malas nk pikir. Orang cakap nanti sarung baju pengantin tak chantek sebb body gemuk. Janji kawin. Ramai je org gemuk kawin kan. Hahaha. Tapi dalam hati risau jugak sebenarnya. Kuakuakua...

So esok kami dah plan macam-macam. Banyak tempat nak pergi. Sume bende kami nak buat:
  1. Gi Maha
  2. Pergi Seremban ofismate beliau kawin
  3. Nak gi IKEA
  4. Nak gi KLCC
  5. Nak gi Midvalley
  6. Nak tgk wayang
  7. Nak tunjukkan saya perabot kat Semban
  8. Macam-macam la aktiviti untuk esok....senang cite

Masalahnya ingat cukup masa agaknya. En Azli memang mcm tu. Saya kene sediakan tentatif perjalanan seminggu sebelum. Organize la sgt. Just wait and see. Mampu tak nak pergi sume tmpt tu.

Tunggukan post dating part 2 ok. =p




0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, December 03, 2010

Dating Part 1




Akhirnya weekend yang ditunggu-tunggu muncul jua...

Dah lame wei tak jumpe Mr.Gemuk even skg ni beliau tgh sedaya upaya untuk kurang berat badan. Terbalik la kan. Saya yang gemuk ni pon pasrah je pada ketentuan Ilahi. Malas nk pikir. Orang cakap nanti sarung baju pengantin tak chantek sebb body gemuk. Janji kawin. Ramai je org gemuk kawin kan. Hahaha. Tapi dalam hati risau jugak sebenarnya. Kuakuakua...

So esok kami dah plan macam-macam. Banyak tempat nak pergi. Sume bende kami nak buat:
  1. Gi Maha
  2. Pergi Seremban ofismate beliau kawin
  3. Nak gi IKEA
  4. Nak gi KLCC
  5. Nak gi Midvalley
  6. Nak tgk wayang
  7. Nak tunjukkan saya perabot kat Semban
  8. Macam-macam la aktiviti untuk esok....senang cite

Masalahnya ingat cukup masa agaknya. En Azli memang mcm tu. Saya kene sediakan tentatif perjalanan seminggu sebelum. Organize la sgt. Just wait and see. Mampu tak nak pergi sume tmpt tu.

Tunggukan post dating part 2 ok. =p




0 comments on "Dating Part 1"

Disable Right Click