Followers

Thursday, December 16, 2010

Sukan Cybernetics 2010


Eh sempat lagi kan kalo saya nak post satu bende. Tak berapa nak penting cume mahu beritahu badan saya sengal-sengal arini. Bangun tido masya Allah sengalnya. Saya bujang lagi ok atau bahasa tepatnya belum berkahwin. So bile bangun, tido satu badan sengal-sengal tiada kaitan dengan ehem-ehem. Eh mana ko tau kalo dah kawin bangun pagi sengal-sengal kalo malam semalam ade projek??? Hahahaha helooo jangan pikir bukan-bukan ok. Saya tau pon sebab ade orang yang cite ok. Huhu

Almost 80 percent warga Cybernetics berasa sengal-sengal badan arini. Mana taknya sampai opis sume nampak berjalan seperti robot. Jalan slow motion je. Kelakar tengok. Huahua...

Mana tak sengal-sengal, bersukan sekali setahun. So sesiapa yang tiap hari bersukan tu lain cite la kan. Semalam galak sangat bersukan, bola jaring, badminton, sukaneka sume saya bantai. Amik kau balik nangis sorang-sorang (tipu mana ade nangis, propa je lebih). Pening kepala tak ingat, bilik tunggang langgang. Adoii sian saya kan. Balik ni kene kerja keras sikit. Terlampau banyak sangat kerja yang pending.

Rupenye best jugak ek main badminton. Sumpah hampir 10 tahun kot saya tak main badminton. (Propa lagi...haishhh). Ade lagi la sisa-sisa skills yang saya masih ingat. Cewah. En Azli siap dah ckp lagi, nanti badminton salah satu aktiviti berdua bile dah jadi laki bini. Nak joging malas kan. Konon nak fit la kan. Kite tengok jela nanti ok. Jangan salahkan saya kalo lepas kawin, badan kami seperti tong drum. Al maklumla dua-dua ade keturunan demuk. Huhu


Bestnya pada sesiapa yang makan banyak tapi tak gemuk-gemuk. Sgt jeles ok!


0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, December 16, 2010

Sukan Cybernetics 2010



Eh sempat lagi kan kalo saya nak post satu bende. Tak berapa nak penting cume mahu beritahu badan saya sengal-sengal arini. Bangun tido masya Allah sengalnya. Saya bujang lagi ok atau bahasa tepatnya belum berkahwin. So bile bangun, tido satu badan sengal-sengal tiada kaitan dengan ehem-ehem. Eh mana ko tau kalo dah kawin bangun pagi sengal-sengal kalo malam semalam ade projek??? Hahahaha helooo jangan pikir bukan-bukan ok. Saya tau pon sebab ade orang yang cite ok. Huhu

Almost 80 percent warga Cybernetics berasa sengal-sengal badan arini. Mana taknya sampai opis sume nampak berjalan seperti robot. Jalan slow motion je. Kelakar tengok. Huahua...

Mana tak sengal-sengal, bersukan sekali setahun. So sesiapa yang tiap hari bersukan tu lain cite la kan. Semalam galak sangat bersukan, bola jaring, badminton, sukaneka sume saya bantai. Amik kau balik nangis sorang-sorang (tipu mana ade nangis, propa je lebih). Pening kepala tak ingat, bilik tunggang langgang. Adoii sian saya kan. Balik ni kene kerja keras sikit. Terlampau banyak sangat kerja yang pending.

Rupenye best jugak ek main badminton. Sumpah hampir 10 tahun kot saya tak main badminton. (Propa lagi...haishhh). Ade lagi la sisa-sisa skills yang saya masih ingat. Cewah. En Azli siap dah ckp lagi, nanti badminton salah satu aktiviti berdua bile dah jadi laki bini. Nak joging malas kan. Konon nak fit la kan. Kite tengok jela nanti ok. Jangan salahkan saya kalo lepas kawin, badan kami seperti tong drum. Al maklumla dua-dua ade keturunan demuk. Huhu


Bestnya pada sesiapa yang makan banyak tapi tak gemuk-gemuk. Sgt jeles ok!


0 comments on "Sukan Cybernetics 2010"

Disable Right Click