Followers

Sunday, March 13, 2011

Selamat Pengantin Baru


Selamat Pengantin Baru to Puan Liyana & Encik Ismail

Semoga hubungan kalian kekal sampai syurga




Ok tu mukadimah untuk post yang ini.
Tadi saya berkesempatan untuk pergi wedding sang pengantin kat atas tu. Semalam kenduri sebelah perempuan saya tak dapat nak datang. Tapi arini saya luangkan masa jugak untuk hadir ke kenduri sebelah pihak lelaki.


Macam mana saya bole kenal dengan pengantin??

En Ismail tu kawan baik kepada buah-hati-pengarang-jantung saya. So dari situ la saya kenal kedua-dua pangantin.

Korang dah selamat kawin, kitaorang jugak yang masih proses menunggu giliran.
Hehe



Ok tak payah cakap panjang. Moh tengok gambar 2 3 keping ni. Pakai camera hp cabuk je.



On da way. Dalam kete masih sempat snap gambar. Padahal kreta tengah banyak ni. Kalau jadi pape padan la muka....



Muka mintak pelempang...ko ada????


Bersama pengantin perempuan, Puan Liyana. Mana pengantin lelaki??? Pakai hp cabuk tak bole interframe reramai...


Saya amik berkat





P/s: After kenduri terus bergegas ke MATTA FAIR. Hati bunga-bunga.


0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, March 13, 2011

Selamat Pengantin Baru



Selamat Pengantin Baru to Puan Liyana & Encik Ismail

Semoga hubungan kalian kekal sampai syurga




Ok tu mukadimah untuk post yang ini.
Tadi saya berkesempatan untuk pergi wedding sang pengantin kat atas tu. Semalam kenduri sebelah perempuan saya tak dapat nak datang. Tapi arini saya luangkan masa jugak untuk hadir ke kenduri sebelah pihak lelaki.


Macam mana saya bole kenal dengan pengantin??

En Ismail tu kawan baik kepada buah-hati-pengarang-jantung saya. So dari situ la saya kenal kedua-dua pangantin.

Korang dah selamat kawin, kitaorang jugak yang masih proses menunggu giliran.
Hehe



Ok tak payah cakap panjang. Moh tengok gambar 2 3 keping ni. Pakai camera hp cabuk je.



On da way. Dalam kete masih sempat snap gambar. Padahal kreta tengah banyak ni. Kalau jadi pape padan la muka....



Muka mintak pelempang...ko ada????


Bersama pengantin perempuan, Puan Liyana. Mana pengantin lelaki??? Pakai hp cabuk tak bole interframe reramai...


Saya amik berkat





P/s: After kenduri terus bergegas ke MATTA FAIR. Hati bunga-bunga.


0 comments on "Selamat Pengantin Baru"

Disable Right Click