Followers

Tuesday, March 01, 2011

Segala Macam Hal



Fuhh lega dah langsaikan segala hutang-piutang. Al maklum arini dah 1 Mac. Cepatnya masa berlalu....

Semalam cimbclick jam kan. So nasib baik arini sumenya berjalan lancar.

Bercakap mengenai hutang segala ni. Semalam akak rumah sewa tu kol. Mengelabah la. Dah hujung bulan takda orang nak bayarkan sewa umah, takda orang nak bayarkan bil elektrik dan air. Sumenya nak suh saya yang buat.

Memula saya cakap nak bank in je kat die. Last-last kol balik cakap tak boleh nak kuar la apa la. Macam-macam alasan.

Pastu saya siap cakap, saya dok umah tu sampai hujung bulan je. Pastu nak pindah. Saya minta tolong die carikan kawan. Yela kalau saya carikan orang kan takut tak serasi. Takut orang tu pindah jugak mcm saya, sebab umah masya Allah. Bersepah kot.

Ntah la tak tahu apa keputusannya. Rase saya perlu publish iklan kat mudah jugak. Mana tahu tak bole nak diharapkan. Die pun tak suke kalau orang tak kenal masuk rumah tu. Huh pandai-pandai korangla. I tak nak amik peduli lagi.

Agaknya bil api air dah tertunggak bape bulan???

Kalau api air kene potong, i meloncat mcam beruk kegembiraan la nok.


Hahahaha (gelak jahat)


0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, March 01, 2011

Segala Macam Hal




Fuhh lega dah langsaikan segala hutang-piutang. Al maklum arini dah 1 Mac. Cepatnya masa berlalu....

Semalam cimbclick jam kan. So nasib baik arini sumenya berjalan lancar.

Bercakap mengenai hutang segala ni. Semalam akak rumah sewa tu kol. Mengelabah la. Dah hujung bulan takda orang nak bayarkan sewa umah, takda orang nak bayarkan bil elektrik dan air. Sumenya nak suh saya yang buat.

Memula saya cakap nak bank in je kat die. Last-last kol balik cakap tak boleh nak kuar la apa la. Macam-macam alasan.

Pastu saya siap cakap, saya dok umah tu sampai hujung bulan je. Pastu nak pindah. Saya minta tolong die carikan kawan. Yela kalau saya carikan orang kan takut tak serasi. Takut orang tu pindah jugak mcm saya, sebab umah masya Allah. Bersepah kot.

Ntah la tak tahu apa keputusannya. Rase saya perlu publish iklan kat mudah jugak. Mana tahu tak bole nak diharapkan. Die pun tak suke kalau orang tak kenal masuk rumah tu. Huh pandai-pandai korangla. I tak nak amik peduli lagi.

Agaknya bil api air dah tertunggak bape bulan???

Kalau api air kene potong, i meloncat mcam beruk kegembiraan la nok.


Hahahaha (gelak jahat)


0 comments on "Segala Macam Hal"

Disable Right Click