Followers

Thursday, March 31, 2011

Mahu Pindah Seremban!!!!




Rasa tak sabar mahu tunggu rumah kat Seremban siap. Rasenya kalau rumah tu dah siap skg, rela kot saya ulang-alik. Dari sakit hati menumpang kan. Hahaha....

Insya Allah mengikut En Azli, bulan 6 ni siap. Kalau bulan 6 siap, bulan tu jugak saya mahu berambus dok Seremban. Biar la pokai ke apa. Janji hati aku ni tak sakit.

See ya....

3 Kata-Kata Inspirasi:

lady_eira said...

srbn kat mana...??? cecite...cecite...

utk dilla cuci mata kt blog nih.. (budak yg makeup artist ni kwn baik adik akk.. mana laa tau ada kenan2...hehe)
http://rajafeenatouch.blogspot.com/
http://beautytouch66.blogspot.com/

Fardilla Fawzi said...

Rumah tu kat Sendayan...=)

Tapi tak siap lagi...

Dah cuci mata..suka suka...

Thanks kak ira....

lady_eira said...

welcome.... leh amik2 idea kt blog tu.. kan.. kan.... hehe

Thursday, March 31, 2011

Mahu Pindah Seremban!!!!





Rasa tak sabar mahu tunggu rumah kat Seremban siap. Rasenya kalau rumah tu dah siap skg, rela kot saya ulang-alik. Dari sakit hati menumpang kan. Hahaha....

Insya Allah mengikut En Azli, bulan 6 ni siap. Kalau bulan 6 siap, bulan tu jugak saya mahu berambus dok Seremban. Biar la pokai ke apa. Janji hati aku ni tak sakit.

See ya....

3 comments on "Mahu Pindah Seremban!!!!"

lady_eira on March 31, 2011 at 2:14 PM said...

srbn kat mana...??? cecite...cecite...

utk dilla cuci mata kt blog nih.. (budak yg makeup artist ni kwn baik adik akk.. mana laa tau ada kenan2...hehe)
http://rajafeenatouch.blogspot.com/
http://beautytouch66.blogspot.com/

Fardilla Fawzi on April 1, 2011 at 10:11 PM said...

Rumah tu kat Sendayan...=)

Tapi tak siap lagi...

Dah cuci mata..suka suka...

Thanks kak ira....

lady_eira on April 2, 2011 at 11:11 AM said...

welcome.... leh amik2 idea kt blog tu.. kan.. kan.... hehe

Disable Right Click