Followers

Wednesday, March 02, 2011

Perihal Rumah



(Senyum sampai telinga)

Tadi kol mak. Tapi handphone tak berangkat plak. Mesti salah letak tak pun tinggal dalam bilik.

Saya terus kol ayah. Nasib ayah angkat. Sah mak tersalah letak phone. Jenuh kol, bunyi ada tapi tak tahu kat mana. Huhu

Saje-saje kol nak tanya keadaan rumah. Rumah sume hampir complete. Masa saya balik raya cina aritu, tengah sibuk renovate. Bukanlah renovate besar-besaran. Cume besarkan dapur and tambah bilik satu lagi.

Rumah sume dah siap cat. Cume luar rumah je belum cat lagi. Lega rumah kembali normal. Dah tak bersepah lagi. Kalau aritu nak masak pun susah. Sian mak kene kemas sorang-sorang.

Tak sabar nak balik nak tengok keadaan rumah mcm mana.




To Tasha (Debab) : aku nak balik hujung bulan ni kot. Huhu




0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, March 02, 2011

Perihal Rumah




(Senyum sampai telinga)

Tadi kol mak. Tapi handphone tak berangkat plak. Mesti salah letak tak pun tinggal dalam bilik.

Saya terus kol ayah. Nasib ayah angkat. Sah mak tersalah letak phone. Jenuh kol, bunyi ada tapi tak tahu kat mana. Huhu

Saje-saje kol nak tanya keadaan rumah. Rumah sume hampir complete. Masa saya balik raya cina aritu, tengah sibuk renovate. Bukanlah renovate besar-besaran. Cume besarkan dapur and tambah bilik satu lagi.

Rumah sume dah siap cat. Cume luar rumah je belum cat lagi. Lega rumah kembali normal. Dah tak bersepah lagi. Kalau aritu nak masak pun susah. Sian mak kene kemas sorang-sorang.

Tak sabar nak balik nak tengok keadaan rumah mcm mana.




To Tasha (Debab) : aku nak balik hujung bulan ni kot. Huhu




0 comments on "Perihal Rumah"

Disable Right Click