Followers

Wednesday, March 30, 2011

Baju Sanding Tak Tempah Lagi



Tadi saya baru dapat sms dari Butik Oh Sayang

Dia tanya bila saya mahu tempah baju sanding

Yela lagi 5 bulan

Tak siapkan sape yang harus dipersalahkan

Bagus jugak aunty ni remind saya

Huhu



Nasib baikla saya balik Ipoh Jumaat ni

Tak sabarnya mahu pulang



P/s: Tak mahu jadi anak derhaka. Dah lama den tak balik kampung




0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, March 30, 2011

Baju Sanding Tak Tempah Lagi




Tadi saya baru dapat sms dari Butik Oh Sayang

Dia tanya bila saya mahu tempah baju sanding

Yela lagi 5 bulan

Tak siapkan sape yang harus dipersalahkan

Bagus jugak aunty ni remind saya

Huhu



Nasib baikla saya balik Ipoh Jumaat ni

Tak sabarnya mahu pulang



P/s: Tak mahu jadi anak derhaka. Dah lama den tak balik kampung




0 comments on "Baju Sanding Tak Tempah Lagi"

Disable Right Click