Followers

Thursday, April 21, 2011

Seleksi Lagu Maher Zain



Suka plak saya dengar lagu Maher Zain,
Semua lagu dia syahdu dan sedap di dengar,
Dalam kepala otak ni dah tak pikir lain,

"Sesuai buat Seleksi Lagu Majlis Besar"


Yela bila nak kawen pikir pasal kawen je,
Nanti dah kawen pikir pasal lain plak,
Mungkin ayat tadi akan bertukar mcm ni

"Sesuai buat lagu tido anak ni..."

Tetttts!!
Over uolsss



Sape nak dengar bole klik bawah ye...
Tapi takut plak, kang makcik-makcik sekampung tu cakap i western sgt, asik pasang lagu omputih je??? Mana lagu 60-an ... 70-an...
Adehhh...





0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, April 21, 2011

Seleksi Lagu Maher Zain




Suka plak saya dengar lagu Maher Zain,
Semua lagu dia syahdu dan sedap di dengar,
Dalam kepala otak ni dah tak pikir lain,

"Sesuai buat Seleksi Lagu Majlis Besar"


Yela bila nak kawen pikir pasal kawen je,
Nanti dah kawen pikir pasal lain plak,
Mungkin ayat tadi akan bertukar mcm ni

"Sesuai buat lagu tido anak ni..."

Tetttts!!
Over uolsss



Sape nak dengar bole klik bawah ye...
Tapi takut plak, kang makcik-makcik sekampung tu cakap i western sgt, asik pasang lagu omputih je??? Mana lagu 60-an ... 70-an...
Adehhh...





0 comments on "Seleksi Lagu Maher Zain"

Disable Right Click