Followers

Tuesday, April 05, 2011

Pergi "M"



Semak kepala otak aku...

Ada orang gila sibuk nak tanya pasal bil pembetungan yang tertunggak. Ni la padahnya taknak amik peduli langsung pasal bil-bil. Kali ni padanla muka. Dapatlah aku yang sambil lewa ni bab-bab bil. Aku malas nak amik port sebab banyak lagi bende lain yang aku nak pikir.

Peti surat tu dah tak reti nak jenguk. Dah kalau rumah tu penuh dengan sampah, sampaikan kertas bil and sampah pun dah tak boleh nak beza.

Skg sibukla nak tanya aku ni...nak sume bukti kejadah bil-bil. Bodoh ko ingat aku rajin sangat ke nak simpan kertas-kertas bil itu ini. Orang tak lain tak cara, aku plak sibuk nak lebih-lebihkan. So sori la.


Pergi "M" la korang sume.....


0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, April 05, 2011

Pergi "M"




Semak kepala otak aku...

Ada orang gila sibuk nak tanya pasal bil pembetungan yang tertunggak. Ni la padahnya taknak amik peduli langsung pasal bil-bil. Kali ni padanla muka. Dapatlah aku yang sambil lewa ni bab-bab bil. Aku malas nak amik port sebab banyak lagi bende lain yang aku nak pikir.

Peti surat tu dah tak reti nak jenguk. Dah kalau rumah tu penuh dengan sampah, sampaikan kertas bil and sampah pun dah tak boleh nak beza.

Skg sibukla nak tanya aku ni...nak sume bukti kejadah bil-bil. Bodoh ko ingat aku rajin sangat ke nak simpan kertas-kertas bil itu ini. Orang tak lain tak cara, aku plak sibuk nak lebih-lebihkan. So sori la.


Pergi "M" la korang sume.....


0 comments on "Pergi "M""

Disable Right Click