Followers

Wednesday, April 06, 2011

Kite bakor!



Bengang dengan line internet yang mcm ba alif ba ya.....


Susah sangat nak buat blogwalking...


Susah nak tengok gambar yang ada kat blog tu....


Susah nak tengok tutorial....


Menyampah



Aku bakor jugak kang propek ni...


0 Kata-Kata Inspirasi:

Wednesday, April 06, 2011

Kite bakor!




Bengang dengan line internet yang mcm ba alif ba ya.....


Susah sangat nak buat blogwalking...


Susah nak tengok gambar yang ada kat blog tu....


Susah nak tengok tutorial....


Menyampah



Aku bakor jugak kang propek ni...


0 comments on "Kite bakor!"

Disable Right Click