Followers

Tuesday, April 05, 2011

Scaling Gigi



Tiba-tiba rasa tak mahu pergi scaling gigi....huhu

Tadi saya sempat google apa yang patut berkaitan dengan scaling gigi ni.

Rase mcm ngilu plak bila dengar.

Tapi kalau tak pergi berkarat la kot gigi den ni


Saya manusia yang tak tahan sakit (ada ke orang yang tahan sakit and suka sakit)
Mak pesan kene kuat semangat kalau nak hadapi kesukaran


.:: Ayat nak sedapkan hati ::.

Sakit nak beranak lagi sakit tau
Baik kau pergi....




Amaran
Gambar di bawah sangatla meloyakan
Kalau tak tahan baik tak payah tengok




Berkarat kan??
Ni bukan gigi den la
Jangan salah sangka ok



Hampir muntah
Taknak tengok lelama




Mak ai tengok alatan pun den dah seriau




OMG kalau rupe ni nak scaling gigi
Time kasih daun keladi la
Gua cabut dulu


Tata



P/s: Thanks to Google

2 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

scalling gigi nie perlu
sbb nnti ble senyum,pic nmpk cntik je
seyes...

ngilu sikit je

Fardilla Fawzi said...

Tu la..tpi nak tahan nak tahan ngilu tu..aduh...

Eh by the way..i try klik ur link..tak dpt la..

Bole exchange link.....=)

Tuesday, April 05, 2011

Scaling Gigi




Tiba-tiba rasa tak mahu pergi scaling gigi....huhu

Tadi saya sempat google apa yang patut berkaitan dengan scaling gigi ni.

Rase mcm ngilu plak bila dengar.

Tapi kalau tak pergi berkarat la kot gigi den ni


Saya manusia yang tak tahan sakit (ada ke orang yang tahan sakit and suka sakit)
Mak pesan kene kuat semangat kalau nak hadapi kesukaran


.:: Ayat nak sedapkan hati ::.

Sakit nak beranak lagi sakit tau
Baik kau pergi....




Amaran
Gambar di bawah sangatla meloyakan
Kalau tak tahan baik tak payah tengok




Berkarat kan??
Ni bukan gigi den la
Jangan salah sangka ok



Hampir muntah
Taknak tengok lelama




Mak ai tengok alatan pun den dah seriau




OMG kalau rupe ni nak scaling gigi
Time kasih daun keladi la
Gua cabut dulu


Tata



P/s: Thanks to Google

2 comments on "Scaling Gigi"

e k i n ♥ y u s r i on April 5, 2011 at 4:18 PM said...

scalling gigi nie perlu
sbb nnti ble senyum,pic nmpk cntik je
seyes...

ngilu sikit je

Fardilla Fawzi on April 6, 2011 at 9:03 AM said...

Tu la..tpi nak tahan nak tahan ngilu tu..aduh...

Eh by the way..i try klik ur link..tak dpt la..

Bole exchange link.....=)

Disable Right Click