Followers

Friday, June 10, 2011

Sekadar Omelan



Aduh penatnya arini....best bila dapat golek-golek atas tilam sambil berblogging. Itu sudah pasti!

Malam ni takda tuisyen. Bole tenangkan kepala otak. Nampak nau selama ni saya tak ikhlas buat keja. Memang pun.

Balik opis terus kemas bilik. Sapu sampah segala. Kemaskan apa yang berterabur. Al maklum mood swing sebelum ni. Memang takda mood nak mengemas.

Baju tak berbasuh sebakul. Yang paling best kene basuh pakai tangan. Saya ulang basuh pakai tangan ok. Mesin basuh dah takda. Yela Mun-Mun kn dah pindah. Selama ni i olss pakai mesin basuh dia la..

Rasanya nak beli mesin basuh sendiri dalam masa terdekat ni takda kot. Nak beli baru terus bila masuk rumah baru. Malas nak angkat-angkat dari KL ke Seremban. Takpela bersabar untuk 2 3 bulan lagi ni. Bole ke?????

Lapar la plak??? Bila geng masak takda rasa mcm malas gila nak masak. Kalau dulu masak makan berdua. Ni nak makan sorang. Takpela tunggu mood rajin datang baru bole masak. Malam ni tahan jela lapau tu...

Tata

P/s: Rindu kat Mun-Mun


0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, June 10, 2011

Sekadar Omelan




Aduh penatnya arini....best bila dapat golek-golek atas tilam sambil berblogging. Itu sudah pasti!

Malam ni takda tuisyen. Bole tenangkan kepala otak. Nampak nau selama ni saya tak ikhlas buat keja. Memang pun.

Balik opis terus kemas bilik. Sapu sampah segala. Kemaskan apa yang berterabur. Al maklum mood swing sebelum ni. Memang takda mood nak mengemas.

Baju tak berbasuh sebakul. Yang paling best kene basuh pakai tangan. Saya ulang basuh pakai tangan ok. Mesin basuh dah takda. Yela Mun-Mun kn dah pindah. Selama ni i olss pakai mesin basuh dia la..

Rasanya nak beli mesin basuh sendiri dalam masa terdekat ni takda kot. Nak beli baru terus bila masuk rumah baru. Malas nak angkat-angkat dari KL ke Seremban. Takpela bersabar untuk 2 3 bulan lagi ni. Bole ke?????

Lapar la plak??? Bila geng masak takda rasa mcm malas gila nak masak. Kalau dulu masak makan berdua. Ni nak makan sorang. Takpela tunggu mood rajin datang baru bole masak. Malam ni tahan jela lapau tu...

Tata

P/s: Rindu kat Mun-Mun


0 comments on "Sekadar Omelan"

Disable Right Click