Followers

Sunday, June 19, 2011

Negatif Mode Bergelora



Buat masa ni rasa malas plak nak pikir pasal preparation.

Patutnya bila melepak kat rumah ni bole la siap 20 30 pokok bunga pahar.

Tapi satu pun saya tak sentuh.

Malas yang amat ok.

Kadang-kadang nak jugak rasa bersenang lenang, baring 24 jam mengadap laptop dan tv.

Tak sabar nak abiskan sisa-sisa 2 3 bulan ni.

Padahal bila pikir banyak lagi nak kene buat.

Ntah bila mood nak smpai


Buat masa ni energy negatif bergelora dalam diri
Malas nak pikir


2 Kata-Kata Inspirasi:

nida-razak said...

sabar ye dilla..nida pon kdg2 rsa cm tu..xsbar nk hbis..xpe, bersusah2 dahulu, senang kemudian.. =)

Fardilla Fawzi said...

Best bila sentiasa dpt sokongan padu dr kawn b2b mcm nida...heee =)

Sunday, June 19, 2011

Negatif Mode Bergelora




Buat masa ni rasa malas plak nak pikir pasal preparation.

Patutnya bila melepak kat rumah ni bole la siap 20 30 pokok bunga pahar.

Tapi satu pun saya tak sentuh.

Malas yang amat ok.

Kadang-kadang nak jugak rasa bersenang lenang, baring 24 jam mengadap laptop dan tv.

Tak sabar nak abiskan sisa-sisa 2 3 bulan ni.

Padahal bila pikir banyak lagi nak kene buat.

Ntah bila mood nak smpai


Buat masa ni energy negatif bergelora dalam diri
Malas nak pikir


2 comments on "Negatif Mode Bergelora"

nida-razak on June 20, 2011 at 8:56 AM said...

sabar ye dilla..nida pon kdg2 rsa cm tu..xsbar nk hbis..xpe, bersusah2 dahulu, senang kemudian.. =)

Fardilla Fawzi on June 21, 2011 at 10:45 AM said...

Best bila sentiasa dpt sokongan padu dr kawn b2b mcm nida...heee =)

Disable Right Click