Followers

Monday, June 27, 2011

Gua Peduli Apanya



Yes memang tak baik kita tak suka orang. Tapi muka gua ni kalau dah tak suka orang, memang jelas terpancar. Gua tak reti la nak cover-cover, nak berpura bagai. Tapi kene pikir jugak, macam la orang tu suka kita. Arghh whatever la. Gua peduli apanya (gaya intonasi Johan tiru gaya David Teo dalam Maharaja Lawak Minggu 12)

Gua rasa petang ni macam tak sabar plak nak smpai 74 hari lagi tu. Walaupun pada hakikatnya banyak perkara yang tak setel lagi. I mean minor things la.

Pintu hati gua tak boleh buka la. Gua pun tak tahu la macam mana nak pupuk rasa senang dalam hati ni.

Benci betol la nak mengharungi bende ni. Bila rumah gua nak siap ni.

Sigh~

P/s: Jiwa meronta-ronta



2 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

sbr yer
ngeee~

Fardilla Fawzi said...

Thanks ekin...=)
Tgh sabar ni....heee

Monday, June 27, 2011

Gua Peduli Apanya




Yes memang tak baik kita tak suka orang. Tapi muka gua ni kalau dah tak suka orang, memang jelas terpancar. Gua tak reti la nak cover-cover, nak berpura bagai. Tapi kene pikir jugak, macam la orang tu suka kita. Arghh whatever la. Gua peduli apanya (gaya intonasi Johan tiru gaya David Teo dalam Maharaja Lawak Minggu 12)

Gua rasa petang ni macam tak sabar plak nak smpai 74 hari lagi tu. Walaupun pada hakikatnya banyak perkara yang tak setel lagi. I mean minor things la.

Pintu hati gua tak boleh buka la. Gua pun tak tahu la macam mana nak pupuk rasa senang dalam hati ni.

Benci betol la nak mengharungi bende ni. Bila rumah gua nak siap ni.

Sigh~

P/s: Jiwa meronta-ronta



2 comments on "Gua Peduli Apanya"

e k i n ♥ y u s r i on June 28, 2011 at 8:02 AM said...

sbr yer
ngeee~

Fardilla Fawzi on June 28, 2011 at 8:46 AM said...

Thanks ekin...=)
Tgh sabar ni....heee

Disable Right Click