Followers

Tuesday, June 28, 2011

Alamak...



Tak sabar nak berhari Jumaat.

Jumaat ni balik Ipoh dengan Bumblebee.

Tapi mak takda sebab kene pergi Melaka plak.

Kalau mak jadi pergi Melaka takda sape la nak masak kat rumah.

Maknanya saya la yang kene buat rajin masak untuk bumblebee.

Kan saya pernah cakap saya tak pernah masak untuk bumblebee.


Nak kata tak pandai masak tu, takdala.

(Ecece nak up diri sendiri plak)

Ok ok jom google resepi untuk rujukan saya yang tak rajin ke dapur ni.

Yela balik Ipoh confirm saya tak pikir pun nak masak ape.

Mak kan ada.....=)


Bila tanya dia nak makan apa.

Dia tak kisah.

Erm senang nak uruskan perut dia nanti.

Hahaha


Kek_velvet_ombak_beralun

Kek Velvet Ombak Beralun




Lasagna


Dua menu yang saya nak cuba sesangat.

Oh lapar la plak tengok makanan ni.

Al maklum senang berpuasa

Ohhh



Tata


1 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

nmpk sedap

Tuesday, June 28, 2011

Alamak...




Tak sabar nak berhari Jumaat.

Jumaat ni balik Ipoh dengan Bumblebee.

Tapi mak takda sebab kene pergi Melaka plak.

Kalau mak jadi pergi Melaka takda sape la nak masak kat rumah.

Maknanya saya la yang kene buat rajin masak untuk bumblebee.

Kan saya pernah cakap saya tak pernah masak untuk bumblebee.


Nak kata tak pandai masak tu, takdala.

(Ecece nak up diri sendiri plak)

Ok ok jom google resepi untuk rujukan saya yang tak rajin ke dapur ni.

Yela balik Ipoh confirm saya tak pikir pun nak masak ape.

Mak kan ada.....=)


Bila tanya dia nak makan apa.

Dia tak kisah.

Erm senang nak uruskan perut dia nanti.

Hahaha


Kek_velvet_ombak_beralun

Kek Velvet Ombak Beralun




Lasagna


Dua menu yang saya nak cuba sesangat.

Oh lapar la plak tengok makanan ni.

Al maklum senang berpuasa

Ohhh



Tata


1 comments on "Alamak..."

e k i n ♥ y u s r i on June 28, 2011 at 2:38 PM said...

nmpk sedap

Disable Right Click