Followers

Monday, June 06, 2011

Baru 30 Cucuk!



Bunga pahar dah siap 30 kuntum,

Cukup untuk sebelah pahar,

Kene siapkan banyak lagi Cik Fardilla,

Sambung buat kat KL plak....


Terasa nak buat pomander dari tisu paper plak,

Tapi nak gantung kat mana??

Nak buat pun tak tahu???


Sah terpengaruh dari Cik Nida ni...


=)


4 Kata-Kata Inspirasi:

Akmar Amon said...

Selamat berjuang babe!

nida-razak said...

hehe..dilla terpengaruh ek..mari la buat sama2..heheh...

Fardilla Fawzi said...

Akmar Amon: Babe..mmg tgh berjuang abis-abisan ni..hampir terkandas..aiyark...huhu

Fardilla Fawzi said...

Nida Razak: Mmg dah sgt terpengaruh...siap buat dengan kertas tisu tesco...huhu

Monday, June 06, 2011

Baru 30 Cucuk!




Bunga pahar dah siap 30 kuntum,

Cukup untuk sebelah pahar,

Kene siapkan banyak lagi Cik Fardilla,

Sambung buat kat KL plak....


Terasa nak buat pomander dari tisu paper plak,

Tapi nak gantung kat mana??

Nak buat pun tak tahu???


Sah terpengaruh dari Cik Nida ni...


=)


4 comments on "Baru 30 Cucuk!"

Akmar Amon on June 6, 2011 at 6:18 PM said...

Selamat berjuang babe!

nida-razak on June 6, 2011 at 9:17 PM said...

hehe..dilla terpengaruh ek..mari la buat sama2..heheh...

Fardilla Fawzi on June 7, 2011 at 12:04 PM said...

Akmar Amon: Babe..mmg tgh berjuang abis-abisan ni..hampir terkandas..aiyark...huhu

Fardilla Fawzi on June 7, 2011 at 12:05 PM said...

Nida Razak: Mmg dah sgt terpengaruh...siap buat dengan kertas tisu tesco...huhu

Disable Right Click