Followers

Sunday, August 01, 2010

1 Ogos 2010

Happy friendship day. Ala ada apa pada hari. Setiap hari adalah hari untuk friendship. Btol kan. Bukan tunggu masa tertentu saje nak wish happy friendship day. Bukan tggu dalam kesusahan baru nak ingat friendshipkan. Huh takda maknanya. Enough talking about friendship. Nanti sampai esok pon takkan habis kan.

Mcm biasa saya sibuk nak tulis jurnal mingguan saya di sini. Arini ade 2 kelas ok. Sampai petang ok. Kelas Dr Hamdin ok. Hahaha pls dont used that word la. Mcm nok-nok je. Tau ke nok tu apa. Argh carila sendiri kalo sape yang tak tau tu.

Arini gi kelas sangat keletihan. Semalam saya balik dari Seremban lambat wei. Pukul 12 am baru gerak balik KL. Sampai dalam pukul 1 am. Mak En Azli dok bising saya nak balik jugak malam tu. Tapi saya berkeras jugak sebab pagi-pagi ade kelas la. Berkeras tu bukan la ckp keras-keras. Imej kene jage ok. Huhu

Mood Dr Hamdin arini agak ok. Perjalanan kelas beliau smooth la. Cume kelas SPSS tadi saya lost gile. Arghhh sangat tak suke. Penting. Kesimpulannya saya letih arini. Tapi weekend ni saya sangat suke sebab saya tidak kesepian. Akma datang lagi ke rumah saya.

OKla mahu merehatkan diri~

p/s: ntah apa-apa ntah ayat yang aku tulis ni.....

0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, August 01, 2010

1 Ogos 2010


Happy friendship day. Ala ada apa pada hari. Setiap hari adalah hari untuk friendship. Btol kan. Bukan tunggu masa tertentu saje nak wish happy friendship day. Bukan tggu dalam kesusahan baru nak ingat friendshipkan. Huh takda maknanya. Enough talking about friendship. Nanti sampai esok pon takkan habis kan.

Mcm biasa saya sibuk nak tulis jurnal mingguan saya di sini. Arini ade 2 kelas ok. Sampai petang ok. Kelas Dr Hamdin ok. Hahaha pls dont used that word la. Mcm nok-nok je. Tau ke nok tu apa. Argh carila sendiri kalo sape yang tak tau tu.

Arini gi kelas sangat keletihan. Semalam saya balik dari Seremban lambat wei. Pukul 12 am baru gerak balik KL. Sampai dalam pukul 1 am. Mak En Azli dok bising saya nak balik jugak malam tu. Tapi saya berkeras jugak sebab pagi-pagi ade kelas la. Berkeras tu bukan la ckp keras-keras. Imej kene jage ok. Huhu

Mood Dr Hamdin arini agak ok. Perjalanan kelas beliau smooth la. Cume kelas SPSS tadi saya lost gile. Arghhh sangat tak suke. Penting. Kesimpulannya saya letih arini. Tapi weekend ni saya sangat suke sebab saya tidak kesepian. Akma datang lagi ke rumah saya.

OKla mahu merehatkan diri~

p/s: ntah apa-apa ntah ayat yang aku tulis ni.....

0 comments on "1 Ogos 2010"

Disable Right Click