Followers

Sunday, August 29, 2010

Aktiviti Weekend Part 1

Salam semua,

Huhu baru abis kelas Dr Hamdin. Saya jarang tido dalam kelas tapi tadi saya berjaya tido dengan lenanya. Huh ni sebab penangan semalam la. Sape suh balik kul 3 pagi kalo dah tau sok ade kelas pagi kan.

Semalam saya berbuke kat rumah En Azli. Segannya rase sebab saya datang sehelai sepinggang. Ingatkan nak buke kat luar. Pastu mak En Azli ajak buke kat rumah je. Kalo tau awal-awal memang saya bawak makanan sikit. Beli je la kan. Nak buat. Huhu belum tiba masanya. Hehe. Lepas buke saya, mak En Azli dan En Azli gi solat terawih kat rumah tuan beliau.

Dalam pukul 10 lebih baru balik. Sebab risau saya nak balik KL malam tu jugak. Tapi En Azli suh tunggu die kat rumah so saya balik la dengan maknya dulu. Tggu bukan main lama lagi kan. Dalam pukul 12 am baru die balik umah. Pastu ade hati lagi nak ajak saya gi bazaar kat senawang. Memang bestla kan. Macam-macam ada. Tu pon sebab die janji nak antar saya balik KL. Kalo tak gile apa saya nak balik tgh malam kan. Baiknya hati die nak antar saya sampai KL kan. Huhu tu pon sebab die mmg nak dtg KL arini. So balik nanti die naik tren jela balik Semban.

Waaa ni yang tak bole tahan kalo lepaskan die balik naik tren. Sayu sangat. Ntah ape-ape la saya ni kan. Huhu. By the way, skg ni pon tgh tggu beliau sampai. Tak tau la muncul pukul bape.

Erm nak buka pose kat mane ek. Erm jenuh jugak dari tadi pikir nie. Haishhh....


2 Kata-Kata Inspirasi:

Nora a.k.a Aira said...

hiii blogwalking. selamat berbuka =)

Fardilla Fawzi said...

Hi thanks...=)

Jom sharing info pasal kawin together2..hehe

Sunday, August 29, 2010

Aktiviti Weekend Part 1


Salam semua,

Huhu baru abis kelas Dr Hamdin. Saya jarang tido dalam kelas tapi tadi saya berjaya tido dengan lenanya. Huh ni sebab penangan semalam la. Sape suh balik kul 3 pagi kalo dah tau sok ade kelas pagi kan.

Semalam saya berbuke kat rumah En Azli. Segannya rase sebab saya datang sehelai sepinggang. Ingatkan nak buke kat luar. Pastu mak En Azli ajak buke kat rumah je. Kalo tau awal-awal memang saya bawak makanan sikit. Beli je la kan. Nak buat. Huhu belum tiba masanya. Hehe. Lepas buke saya, mak En Azli dan En Azli gi solat terawih kat rumah tuan beliau.

Dalam pukul 10 lebih baru balik. Sebab risau saya nak balik KL malam tu jugak. Tapi En Azli suh tunggu die kat rumah so saya balik la dengan maknya dulu. Tggu bukan main lama lagi kan. Dalam pukul 12 am baru die balik umah. Pastu ade hati lagi nak ajak saya gi bazaar kat senawang. Memang bestla kan. Macam-macam ada. Tu pon sebab die janji nak antar saya balik KL. Kalo tak gile apa saya nak balik tgh malam kan. Baiknya hati die nak antar saya sampai KL kan. Huhu tu pon sebab die mmg nak dtg KL arini. So balik nanti die naik tren jela balik Semban.

Waaa ni yang tak bole tahan kalo lepaskan die balik naik tren. Sayu sangat. Ntah ape-ape la saya ni kan. Huhu. By the way, skg ni pon tgh tggu beliau sampai. Tak tau la muncul pukul bape.

Erm nak buka pose kat mane ek. Erm jenuh jugak dari tadi pikir nie. Haishhh....


2 comments on "Aktiviti Weekend Part 1"

Nora a.k.a Aira on August 29, 2010 at 11:23 PM said...

hiii blogwalking. selamat berbuka =)

Fardilla Fawzi on August 30, 2010 at 8:48 AM said...

Hi thanks...=)

Jom sharing info pasal kawin together2..hehe

Disable Right Click