Followers

Monday, August 02, 2010

D E M A M

Alahai kesiannya laling saya demam. Dari aritu lagi die dah mengadu kat saya yang die kurang sihat, sakit tekak and batuk-batuk. En Azli jarang tak sihat. Beliau sentiasa "sihat" je. Huhu..

Arini En Azli tak masuk opis. Pagi-pagi saya, suara die jelas terbayang yang beliau tak sihat. Bile kol je asik batuk-batuk sampai tak selesa nak bercakap. Adoi kesian terasa nak pergi terbang kat sebelah beliau skg. Melihat keadaan beliau.

Saya tak boleh dengar kalo orang yang saya sayang kurang sihat. Tak kisah la En Azli ke sape. Kalo kucing saya tak sihat pon saya akan kesian. What kucing??? Apa ckap pasal kucing plak. Saya kan takut dengan haiwan yang bernama kucing. So saya takda kucing kesayangan. Huhu...

Ikutkan hati nak pergi Sremban je. Uwek gedik sungguh. Haloo demam skg ni bukan demam macam dulu-dulu lagi. Bahaya la. Tapi apakan daya jarak telah memisahkan kami buat masa ni.

Sudahla wei berjiwang plak..geli plak aku rase...

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, August 02, 2010

D E M A M


Alahai kesiannya laling saya demam. Dari aritu lagi die dah mengadu kat saya yang die kurang sihat, sakit tekak and batuk-batuk. En Azli jarang tak sihat. Beliau sentiasa "sihat" je. Huhu..

Arini En Azli tak masuk opis. Pagi-pagi saya, suara die jelas terbayang yang beliau tak sihat. Bile kol je asik batuk-batuk sampai tak selesa nak bercakap. Adoi kesian terasa nak pergi terbang kat sebelah beliau skg. Melihat keadaan beliau.

Saya tak boleh dengar kalo orang yang saya sayang kurang sihat. Tak kisah la En Azli ke sape. Kalo kucing saya tak sihat pon saya akan kesian. What kucing??? Apa ckap pasal kucing plak. Saya kan takut dengan haiwan yang bernama kucing. So saya takda kucing kesayangan. Huhu...

Ikutkan hati nak pergi Sremban je. Uwek gedik sungguh. Haloo demam skg ni bukan demam macam dulu-dulu lagi. Bahaya la. Tapi apakan daya jarak telah memisahkan kami buat masa ni.

Sudahla wei berjiwang plak..geli plak aku rase...

0 comments on "D E M A M"

Disable Right Click