Followers

Sunday, August 15, 2010

14 Ogos 2010

Salam semua,

Sudah lewat saya kire sekarang nie, sepatutnya saya perlu tido memandangkan esok saya ade kelas pagi. Erm arini saya tido di rumah Natrah. Maklumla saya suke datang sini. Walaupon telah didesak untuk berpindah ke sini terus tapi hati ni masih berat untuk meninggalkan Taman Medan terchenta walaupon pelbagai cabaran yang saya tempuhi di sana. Time kasih to Huda sebab menyediakan menu berbuke nasi ayam yg sgt sedap.

Hehe saya sudah makan nasi bermula semalam. Menu nasi yg pertama nasi kerabu yang sgt sedap kat bazar ramadan sek 2. Pasni dah tau port yg best tuk makan nasi kerabu. Tapi bulan ramadan jela. Tapi saya tidak bole terlalu suke bila dapat makan nasi. Diet mesti diteruskan. Kene selang seli ye fardilla. Tapi kalo berat tak turun memang sgt kecewa ok.


Ni sekadar gambar hiasan ye...erm terliur plak saya tgk...slurppp..=p

Alhamdullilah tadi saya dapat menunaikan solat terawih kat surau pandan perdana. Nikmatnya bile dapat solat terawih. Tapi kalo saya kat rumah saya, saya takda geng untuk solat terawih. Mungkin pasni saya bole pergi surau kat bawah rumah je. Tapi kan bile sorang die rase sngt lain berbanding pergi dngan ada teman. Huh seperti gedik bunyinya..

Saya sudah sangat rindu untuk balik Ipoh. Tak sabar nak balik kg Sabtu depan. Mesti mak masak tempoyak ikan patin memandangkan En Azli nak datang. Tu pon kalo beliau tak cancel di saat akhir.


Slurpp sedapnya...

OKla saya mahu tido tapi perut mcm lapar plak. Nak makan bubur jagung japla.....

0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, August 15, 2010

14 Ogos 2010


Salam semua,

Sudah lewat saya kire sekarang nie, sepatutnya saya perlu tido memandangkan esok saya ade kelas pagi. Erm arini saya tido di rumah Natrah. Maklumla saya suke datang sini. Walaupon telah didesak untuk berpindah ke sini terus tapi hati ni masih berat untuk meninggalkan Taman Medan terchenta walaupon pelbagai cabaran yang saya tempuhi di sana. Time kasih to Huda sebab menyediakan menu berbuke nasi ayam yg sgt sedap.

Hehe saya sudah makan nasi bermula semalam. Menu nasi yg pertama nasi kerabu yang sgt sedap kat bazar ramadan sek 2. Pasni dah tau port yg best tuk makan nasi kerabu. Tapi bulan ramadan jela. Tapi saya tidak bole terlalu suke bila dapat makan nasi. Diet mesti diteruskan. Kene selang seli ye fardilla. Tapi kalo berat tak turun memang sgt kecewa ok.


Ni sekadar gambar hiasan ye...erm terliur plak saya tgk...slurppp..=p

Alhamdullilah tadi saya dapat menunaikan solat terawih kat surau pandan perdana. Nikmatnya bile dapat solat terawih. Tapi kalo saya kat rumah saya, saya takda geng untuk solat terawih. Mungkin pasni saya bole pergi surau kat bawah rumah je. Tapi kan bile sorang die rase sngt lain berbanding pergi dngan ada teman. Huh seperti gedik bunyinya..

Saya sudah sangat rindu untuk balik Ipoh. Tak sabar nak balik kg Sabtu depan. Mesti mak masak tempoyak ikan patin memandangkan En Azli nak datang. Tu pon kalo beliau tak cancel di saat akhir.


Slurpp sedapnya...

OKla saya mahu tido tapi perut mcm lapar plak. Nak makan bubur jagung japla.....

0 comments on "14 Ogos 2010"

Disable Right Click