Followers

Monday, May 30, 2011

Sigh~


Rasa dah malas nk buat kerja banyak-banyak dalam satu masa,

Pressure jugak kekadang,

Ermm gini la kalau jadi Fardilla Fawzi,



Rasa tak tertanggung dah,

Kalau tak kuat semangat mana nak dapat duit,

Selera bukan main lagi, nak itu ini,

Heii of course la!


Malas nak pergi tuisyen bole??

Tapi sape nk bagi saya 600-700 sebulan??

Nak harap gaji skg, mati kebulur la jawabnya,

Bukan tak bersyukur tapi bila saat memerlukan macam ni,

Memang kene kerja kuat sikit la,

Tension jugak kekadang,


Rasa nak benti,

Sume kerja saya banyak pending gara-gara kerja ni,

Tapi bila pikir balik,

Susah kalau takda side income ni,




Selalu gak muhasabah dalam diri,

Erm takpe..takpe,

Satu hari nanti mesti saya dapat apa yang saya nak,

Orang selalu cakap bersusah-susah dahulu, bersenang lenang kemudian,

Dari situ mungkin saya akan kenal erti bersyukur,



Sampai satu tahap, letih jugak nak memikir,

Harap bila officially ada soul mate,

Saya takkan macam ni lagi,

Ada tempat untuk bergantung,



Haishh letihnya...


Terima kasih coz sudi mendengar luahan saya




7 Kata-Kata Inspirasi:

UyaRayza said...

pening kn pk psal duit hehehe...tekanan hehehe..xpe sabar k dear

Fardilla Fawzi said...

Uya: Fening..fening..cpt la berakhir sume ni...heeee

nida-razak said...

dilla..sabar ye..xpe..bersusah2 dahulu...nida pon always pening nk kumpul duit kawin ni..atleast dilla ada side income..nida xda..huhu..

Fardilla Fawzi said...

Nida: Side income tu smpai hjg bulan depan je..lepas tu surrender...byk keje..huhu

Takpe2..sikit je lagi..lps ni dah ok kan.. =)

nida-razak said...

tu la..xlama je lg..harap semuanya lancar.. =)

dilla,nk tanya, dilla amek op kat mna ek..nida tgh cari lg skang..

Fardilla Fawzi said...

owh sy amik member...die tgkp masa tunang jgk..pastu die takdala mahal sangat..tak mampu kot nak amik yg smpai 2k ke atas...huhu

Kalau berminat cuba google 1001kenangan....

nida-razak said...

huu..tula..klo atas 2k, xmamou gak nida..ok..tenkiu ye..nida google nti..

Monday, May 30, 2011

Sigh~



Rasa dah malas nk buat kerja banyak-banyak dalam satu masa,

Pressure jugak kekadang,

Ermm gini la kalau jadi Fardilla Fawzi,



Rasa tak tertanggung dah,

Kalau tak kuat semangat mana nak dapat duit,

Selera bukan main lagi, nak itu ini,

Heii of course la!


Malas nak pergi tuisyen bole??

Tapi sape nk bagi saya 600-700 sebulan??

Nak harap gaji skg, mati kebulur la jawabnya,

Bukan tak bersyukur tapi bila saat memerlukan macam ni,

Memang kene kerja kuat sikit la,

Tension jugak kekadang,


Rasa nak benti,

Sume kerja saya banyak pending gara-gara kerja ni,

Tapi bila pikir balik,

Susah kalau takda side income ni,




Selalu gak muhasabah dalam diri,

Erm takpe..takpe,

Satu hari nanti mesti saya dapat apa yang saya nak,

Orang selalu cakap bersusah-susah dahulu, bersenang lenang kemudian,

Dari situ mungkin saya akan kenal erti bersyukur,



Sampai satu tahap, letih jugak nak memikir,

Harap bila officially ada soul mate,

Saya takkan macam ni lagi,

Ada tempat untuk bergantung,



Haishh letihnya...


Terima kasih coz sudi mendengar luahan saya




7 comments on "Sigh~"

UyaRayza on May 30, 2011 at 5:32 PM said...

pening kn pk psal duit hehehe...tekanan hehehe..xpe sabar k dear

Fardilla Fawzi on May 31, 2011 at 9:08 AM said...

Uya: Fening..fening..cpt la berakhir sume ni...heeee

nida-razak on May 31, 2011 at 11:17 AM said...

dilla..sabar ye..xpe..bersusah2 dahulu...nida pon always pening nk kumpul duit kawin ni..atleast dilla ada side income..nida xda..huhu..

Fardilla Fawzi on May 31, 2011 at 12:45 PM said...

Nida: Side income tu smpai hjg bulan depan je..lepas tu surrender...byk keje..huhu

Takpe2..sikit je lagi..lps ni dah ok kan.. =)

nida-razak on May 31, 2011 at 3:08 PM said...

tu la..xlama je lg..harap semuanya lancar.. =)

dilla,nk tanya, dilla amek op kat mna ek..nida tgh cari lg skang..

Fardilla Fawzi on May 31, 2011 at 5:16 PM said...

owh sy amik member...die tgkp masa tunang jgk..pastu die takdala mahal sangat..tak mampu kot nak amik yg smpai 2k ke atas...huhu

Kalau berminat cuba google 1001kenangan....

nida-razak on May 31, 2011 at 9:09 PM said...

huu..tula..klo atas 2k, xmamou gak nida..ok..tenkiu ye..nida google nti..

Disable Right Click