Followers

Tuesday, May 03, 2011

Hujan itu Rahmat



Lately hujan makin tak menentu. Huh jauh sekali mahu mengomel pada rahmat Allah. Hanya sekadar luahan. Hujan itu rahmat dari Allah. Kita sebagai hambanya tak boleh nak pertikaikannya.


Kadang-kadang terpikir macam mana la nanti kot-kot masa majlis besar hujan lebat datang bercurah-curah. Sebab skg ni cuaca memang sukar untuk diramalkan. Tak pun saya yang tak tahu bulan Mei dah masuk bulan Monsun...ntahla...bila petang je mesti hujan. Bukan setakat hujan yang biasa-biasa tapi selebat-lebatnya. Dengan awan hitam penuh segala kat langit. Kan best kalau dapat golek-golek atas katil waktu mcm ni....(tibe-tibe plak tukar topik)



0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, May 03, 2011

Hujan itu Rahmat




Lately hujan makin tak menentu. Huh jauh sekali mahu mengomel pada rahmat Allah. Hanya sekadar luahan. Hujan itu rahmat dari Allah. Kita sebagai hambanya tak boleh nak pertikaikannya.


Kadang-kadang terpikir macam mana la nanti kot-kot masa majlis besar hujan lebat datang bercurah-curah. Sebab skg ni cuaca memang sukar untuk diramalkan. Tak pun saya yang tak tahu bulan Mei dah masuk bulan Monsun...ntahla...bila petang je mesti hujan. Bukan setakat hujan yang biasa-biasa tapi selebat-lebatnya. Dengan awan hitam penuh segala kat langit. Kan best kalau dapat golek-golek atas katil waktu mcm ni....(tibe-tibe plak tukar topik)



0 comments on "Hujan itu Rahmat"

Disable Right Click