Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

Mengomel



Pantasnya masa berlalu...
Rase tak cukup nak cuti...

Nikmat bila dapat bermalas-malasan di rumah




Tapi mood tak berapa nak baik
Rase bersalah tapi saya ada alasan kenapa saya tibe-tibe buat keputusan macam ni,


Biarlah die nak cakap ape??


Saya rasa saya dah buat yang terbaik untuk puaskan hati semua orang,

Apa lagi yg tak cukup??


Malas nak pikir.


Malam ni ada tusiyen plak,
745-1015 pm,
Serabutnya rasa,
Bila la semua ni akan berakhir,

Badan dah penat ok,
Otak dah penat nak pikir itu ini,




0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, May 17, 2011

Mengomel




Pantasnya masa berlalu...
Rase tak cukup nak cuti...

Nikmat bila dapat bermalas-malasan di rumah




Tapi mood tak berapa nak baik
Rase bersalah tapi saya ada alasan kenapa saya tibe-tibe buat keputusan macam ni,


Biarlah die nak cakap ape??


Saya rasa saya dah buat yang terbaik untuk puaskan hati semua orang,

Apa lagi yg tak cukup??


Malas nak pikir.


Malam ni ada tusiyen plak,
745-1015 pm,
Serabutnya rasa,
Bila la semua ni akan berakhir,

Badan dah penat ok,
Otak dah penat nak pikir itu ini,




0 comments on "Mengomel"

Disable Right Click