Followers

Thursday, May 05, 2011

Ku Terbeban Kau Terima Bala



Haishh malas bebenor nak menyiapkan saki baki kerja yang berlambak ni. Ingatkan bila student cuti sem bole la kite nak golek-golek kat opis ni. Tengok-tengok ada jugak kerja yang nak kene buat. Rajin tak rajin je nak buat. Kalau rajin confirm satu hari bole abis. Tapi sumpah saya memang tak rajin. Huhu...


Skg ni tengah nak siapkan modul untuk 2 ketul subjek. Yang satu lagi tu dah siap cume perlu proses editing. Yang satu lagi ni, satu nota pun takda. So nak taknak kene la buat nota balik. Adeihh banyak lagi nak kene buat.


Semalam meeting workload. So dah siap tahu subjek apa yg akan diajar untuk next semester. Amik kau...sem depan bilangan student berganda-ganda. Tak pernah dapat sebanyak itu sebelum ni. Dalam 430 orang. Perghhh ingatkan bila tak amik subjek praktikal kurang la beban tapi tak rupanya. Bertambah bala atas kepala ni. Haishhh nampak benor tak ikhlas buat kerjanya...Isk kita ikhlas la...

Oh 230 pm ada meeting la...

Tata


0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, May 05, 2011

Ku Terbeban Kau Terima Bala




Haishh malas bebenor nak menyiapkan saki baki kerja yang berlambak ni. Ingatkan bila student cuti sem bole la kite nak golek-golek kat opis ni. Tengok-tengok ada jugak kerja yang nak kene buat. Rajin tak rajin je nak buat. Kalau rajin confirm satu hari bole abis. Tapi sumpah saya memang tak rajin. Huhu...


Skg ni tengah nak siapkan modul untuk 2 ketul subjek. Yang satu lagi tu dah siap cume perlu proses editing. Yang satu lagi ni, satu nota pun takda. So nak taknak kene la buat nota balik. Adeihh banyak lagi nak kene buat.


Semalam meeting workload. So dah siap tahu subjek apa yg akan diajar untuk next semester. Amik kau...sem depan bilangan student berganda-ganda. Tak pernah dapat sebanyak itu sebelum ni. Dalam 430 orang. Perghhh ingatkan bila tak amik subjek praktikal kurang la beban tapi tak rupanya. Bertambah bala atas kepala ni. Haishhh nampak benor tak ikhlas buat kerjanya...Isk kita ikhlas la...

Oh 230 pm ada meeting la...

Tata


0 comments on "Ku Terbeban Kau Terima Bala"

Disable Right Click