Followers

Monday, October 11, 2010

Setan

Macam setan kreta super power kancil gua kene tarik dengan DBKL,

Dah abis duit la tu nak menghabiskan duit rakyat,

Seriously, hari ni mmg suwei la,

Gua mmg takkan halalkan duit saman yang gua bagi kt DBKL nanti,

Gua tengah geram, jangan sampai korang tengk muka depan paper sok pagi bangunan DBKL terbakar....

Gua la org yg bakar bangunan tu,


P/s: Arini ayat gua mcm haram


2 Kata-Kata Inspirasi:

TashaReiko said...

mcm ne plak leh kena tarik. mesti km pakey prking je tepi jalan la 2!!!
say syabbash 2 DBKL!!
huhuhu

Fardilla Fawzi said...

hahahaha bodoh punyer dbkl...pakcik bawak lori tunda tu siap gelakkan aku....bengong btol..

Monday, October 11, 2010

Setan


Macam setan kreta super power kancil gua kene tarik dengan DBKL,

Dah abis duit la tu nak menghabiskan duit rakyat,

Seriously, hari ni mmg suwei la,

Gua mmg takkan halalkan duit saman yang gua bagi kt DBKL nanti,

Gua tengah geram, jangan sampai korang tengk muka depan paper sok pagi bangunan DBKL terbakar....

Gua la org yg bakar bangunan tu,


P/s: Arini ayat gua mcm haram


2 comments on "Setan"

TashaReiko on October 11, 2010 at 9:20 PM said...

mcm ne plak leh kena tarik. mesti km pakey prking je tepi jalan la 2!!!
say syabbash 2 DBKL!!
huhuhu

Fardilla Fawzi on October 12, 2010 at 10:28 AM said...

hahahaha bodoh punyer dbkl...pakcik bawak lori tunda tu siap gelakkan aku....bengong btol..

Disable Right Click