Followers

Friday, October 08, 2010

Di suatu petang

Di suatu petang....
Saya : Awk sayang saya tak???
En Azli : Sayang sgt...
(SMS)
Haha gedik kan. Sila muntah skg kawan-kawan semua.
Ntah kenapa saya tibe-tibe meroyan tanya soalan yang tak perlu untuk ditanya,
Nasib baik En Azli mood baik mase tu so die layankan aje,
Jawapan yang pendek tapi penuh makna,
Bace je sms tu terus senyum tak henti-henti, hati rase bunga-bunga,
Tapi saya nak pesan pada kawan-kawan semua, ada lelaki tak suke tanya soalan yang mcm ni,
Don't try this msg at home...hehe (gaya Apek yang sengal)
Okla..esok mungkin mahu berdating tapi tak confirm lagi,
Erm nak tanya soalan cm gini depan-depan la,
Huhu confirm En Azli malas nak layan kerenah saya,
P/s: Huh rase mcm nak muntah plak bace post ni. Maafkan saya kawan-kawan

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, October 08, 2010

Di suatu petang


Di suatu petang....
Saya : Awk sayang saya tak???
En Azli : Sayang sgt...
(SMS)
Haha gedik kan. Sila muntah skg kawan-kawan semua.
Ntah kenapa saya tibe-tibe meroyan tanya soalan yang tak perlu untuk ditanya,
Nasib baik En Azli mood baik mase tu so die layankan aje,
Jawapan yang pendek tapi penuh makna,
Bace je sms tu terus senyum tak henti-henti, hati rase bunga-bunga,
Tapi saya nak pesan pada kawan-kawan semua, ada lelaki tak suke tanya soalan yang mcm ni,
Don't try this msg at home...hehe (gaya Apek yang sengal)
Okla..esok mungkin mahu berdating tapi tak confirm lagi,
Erm nak tanya soalan cm gini depan-depan la,
Huhu confirm En Azli malas nak layan kerenah saya,
P/s: Huh rase mcm nak muntah plak bace post ni. Maafkan saya kawan-kawan

0 comments on "Di suatu petang"

Disable Right Click