Followers

Thursday, October 28, 2010

10 bulan

Hari ni saya terasa berdebar yang lain macam. Sukarla nak digambarkan perasaan nie. Semakin hari semakin dekat. Saya rase takut plak. Bunyi seperti perempuan gedik kan. Haha..ntahla wei. Aku takut...

Rase mcm tak bersedia untuk mengalas tanggungjawab tu. Saya tak bersedia nak berpisah dengan keluarga saya. Yela org ckp kalau dah kawin bukan lagi tanggungjawab ibu bapa kite. Tak bole la saya nak balik kg sesuka hati. Seperti kejam plak bila nak ckp kawin tu menyekat hubungan kite dan keluarga. Saya rasa mcm tak bersedia. Ya Allah setan apa yang merasuk saya arini.

Tapi yang saya pasti saya memang tgh cuak. Takut tak mampu nak berkhidmat pada sang suami. Berkhidmat?? Pergh bunyi seperti apakah?? Abaikan...

Memang rase mcm ni ke kalau nak kawin???

Saya dah letak pon ticker kat bawah tu. Lebih kurang lagi 10 bulan. Mampu ke saya nak setelkan sumenya dalam masa ni. Cukup ke belanjawan saya. Ishhh saya nampak perkataan "wan". Suwei!! Tukar!! Jangan gune belanjawan. Erm cukup ke hasil pendapatan saya. Yela saya bukan anak orang ada-ada....Buat mana yang mampu je.



"Haishhh setan..jangan kau ganggu hati aku skg ni......

En Azli...saya takut..mcm mana awak bole buat relaks....

Mcm mana ada orang yang excited terlebey bile nak kawin...

Saya tak cakap saya tak excited, cume perasaan saya bercampur-baur..."




P/s:
Post arini terasa seperti perempuan gedik kah???

0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, October 28, 2010

10 bulan


Hari ni saya terasa berdebar yang lain macam. Sukarla nak digambarkan perasaan nie. Semakin hari semakin dekat. Saya rase takut plak. Bunyi seperti perempuan gedik kan. Haha..ntahla wei. Aku takut...

Rase mcm tak bersedia untuk mengalas tanggungjawab tu. Saya tak bersedia nak berpisah dengan keluarga saya. Yela org ckp kalau dah kawin bukan lagi tanggungjawab ibu bapa kite. Tak bole la saya nak balik kg sesuka hati. Seperti kejam plak bila nak ckp kawin tu menyekat hubungan kite dan keluarga. Saya rasa mcm tak bersedia. Ya Allah setan apa yang merasuk saya arini.

Tapi yang saya pasti saya memang tgh cuak. Takut tak mampu nak berkhidmat pada sang suami. Berkhidmat?? Pergh bunyi seperti apakah?? Abaikan...

Memang rase mcm ni ke kalau nak kawin???

Saya dah letak pon ticker kat bawah tu. Lebih kurang lagi 10 bulan. Mampu ke saya nak setelkan sumenya dalam masa ni. Cukup ke belanjawan saya. Ishhh saya nampak perkataan "wan". Suwei!! Tukar!! Jangan gune belanjawan. Erm cukup ke hasil pendapatan saya. Yela saya bukan anak orang ada-ada....Buat mana yang mampu je.



"Haishhh setan..jangan kau ganggu hati aku skg ni......

En Azli...saya takut..mcm mana awak bole buat relaks....

Mcm mana ada orang yang excited terlebey bile nak kawin...

Saya tak cakap saya tak excited, cume perasaan saya bercampur-baur..."




P/s:
Post arini terasa seperti perempuan gedik kah???

0 comments on "10 bulan"

Disable Right Click