Followers

Tuesday, October 26, 2010

Isu cari stokin

Macam biasa pagi-pagi kene kol. Start semalam hp beliau dah kene barred. So pagi ni saya yang kol beliau.

Saya : Halloo...
En Azli : Assalamualaikum...(pergh sentap saya..hehe)
Saya : Wa'salam. Awk lambat ke?
En Azli : Aah lambat..malam tadi tido umah mak...pastu cari stokin tak jumpe. Sebab cari stokin jadi lambat.Awak nanti jgn letak merata ye..(eh eh sape punye stokin skg ni..saya ke die??...confius sekejap)
Saya : Dah kene kawin ni...kesian awk..(smbil ketawa..lawak la)
En Azli : Tula..kalo dah kawin mesti teratur hidup saya (Huhu expectation beliau tinggi. Mana tau lepas kawin hidup makin tidak teratur...telan air liur..glurpp)


Isu cari stokin yang tak jumpe. En Azli memang suke letak barang merata kadang-kadang tu. Biasa la lelaki mana sgt pikir detail mcm org pompuan kan. Sume nak kene orang uruskan. Tula org suh kawin awal-awal taknak. Huhu. Jodoh takda masa tu nak buat mcm mana kan.

Kesian plak bile beliau selalu merungut hidup tak teratur. Selalu sgt ckp, kalo ade awak mesti hidup saya teratur. Haishhh nampak sangat saya ni diperlukan. Auuuuwww gedik kan. Cepat muntah skg. Haha

0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, October 26, 2010

Isu cari stokin


Macam biasa pagi-pagi kene kol. Start semalam hp beliau dah kene barred. So pagi ni saya yang kol beliau.

Saya : Halloo...
En Azli : Assalamualaikum...(pergh sentap saya..hehe)
Saya : Wa'salam. Awk lambat ke?
En Azli : Aah lambat..malam tadi tido umah mak...pastu cari stokin tak jumpe. Sebab cari stokin jadi lambat.Awak nanti jgn letak merata ye..(eh eh sape punye stokin skg ni..saya ke die??...confius sekejap)
Saya : Dah kene kawin ni...kesian awk..(smbil ketawa..lawak la)
En Azli : Tula..kalo dah kawin mesti teratur hidup saya (Huhu expectation beliau tinggi. Mana tau lepas kawin hidup makin tidak teratur...telan air liur..glurpp)


Isu cari stokin yang tak jumpe. En Azli memang suke letak barang merata kadang-kadang tu. Biasa la lelaki mana sgt pikir detail mcm org pompuan kan. Sume nak kene orang uruskan. Tula org suh kawin awal-awal taknak. Huhu. Jodoh takda masa tu nak buat mcm mana kan.

Kesian plak bile beliau selalu merungut hidup tak teratur. Selalu sgt ckp, kalo ade awak mesti hidup saya teratur. Haishhh nampak sangat saya ni diperlukan. Auuuuwww gedik kan. Cepat muntah skg. Haha

0 comments on "Isu cari stokin"

Disable Right Click