Followers

Tuesday, May 29, 2012

Menantu Kedua Mak dan Ayah


Kat sini saya nak share sikit gambar sekitar majlis pernikahan dan persandingan di sebelah pihak perempuan di Butterworth, Penang.




Selepas majlis akad nikah selesai. 
Dengan sekali nafas mereka sah bergelar suami isteri.





Adik ipar yang sweet.
Muda lagi hang dah kawen naa..
Moga saing dapat baby cepat-cepat..





Ni pun dah masukkan dalam famili tapi tak tahu nak jodohkan dengan sapa. Hehe
Best Friend Forever!





Mengimbau memori terindah.
Bila kawen tak sampai setahun gelaran pengantin masih valid lagi kan??
=p





Kami pembawa dulang hantaran.
Serba kuning!





Bakal madu i.
Jangan marah babe.
=p





Pelaminan nan indah tersergam!





Puan Ekin and mak!





Pengantin basi!





The happy family.
Big yeay dapat ahli baru lagi!






Us with pengantin.
=)


Selamat Pengantin Baru and semoga hubungan kalian berkekalan hingga akhir hayat!




1 Kata-Kata Inspirasi:

Cikmai said...

Tahniah Malek dan Ekin..
Ikhlas dariahli family yg menyibuk. hehe..ala..tak payah pening2...jodohkan aje dgn photographer tu..ape namenye..Ikhwan..eh? hahahahahah!

Tuesday, May 29, 2012

Menantu Kedua Mak dan Ayah



Kat sini saya nak share sikit gambar sekitar majlis pernikahan dan persandingan di sebelah pihak perempuan di Butterworth, Penang.




Selepas majlis akad nikah selesai. 
Dengan sekali nafas mereka sah bergelar suami isteri.





Adik ipar yang sweet.
Muda lagi hang dah kawen naa..
Moga saing dapat baby cepat-cepat..





Ni pun dah masukkan dalam famili tapi tak tahu nak jodohkan dengan sapa. Hehe
Best Friend Forever!





Mengimbau memori terindah.
Bila kawen tak sampai setahun gelaran pengantin masih valid lagi kan??
=p





Kami pembawa dulang hantaran.
Serba kuning!





Bakal madu i.
Jangan marah babe.
=p





Pelaminan nan indah tersergam!





Puan Ekin and mak!





Pengantin basi!





The happy family.
Big yeay dapat ahli baru lagi!






Us with pengantin.
=)


Selamat Pengantin Baru and semoga hubungan kalian berkekalan hingga akhir hayat!




1 comments on "Menantu Kedua Mak dan Ayah"

Cikmai on June 1, 2012 at 8:30 AM said...

Tahniah Malek dan Ekin..
Ikhlas dariahli family yg menyibuk. hehe..ala..tak payah pening2...jodohkan aje dgn photographer tu..ape namenye..Ikhwan..eh? hahahahahah!

Disable Right Click