Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, May 21, 2012

Filem Muzikal Hoore Hoore


Keputusan telah dibuat sebulat hati,
Walaupun berat dan was was,
Tapi saya pasti ada sesuatu yang lebih baik yang bakal dihadiahkan untuk saya.

Walaupun ada yang beranggapan ini bukan satu keputusan yang bijak,
Saya akan kuat untuk hadapi apa jua halangan yang melanda selepas ini,

Caiyok!

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, May 21, 2012

Filem Muzikal Hoore Hoore



Keputusan telah dibuat sebulat hati,
Walaupun berat dan was was,
Tapi saya pasti ada sesuatu yang lebih baik yang bakal dihadiahkan untuk saya.

Walaupun ada yang beranggapan ini bukan satu keputusan yang bijak,
Saya akan kuat untuk hadapi apa jua halangan yang melanda selepas ini,

Caiyok!

0 comments on "Filem Muzikal Hoore Hoore"

Disable Right Click