Followers

Monday, October 24, 2011

Messy & Serabut



Assalamualakum dan hai,


Skrang ni agak messy dengan life sendiri. Rasa makin teruk dari hari ke sehari. Bunyi macam serius kan. Begitulah apa yang saya lalui selama ni. Cuma malas mahu gembar-gemburkan. Biar hati je yang merasai semua tu.

Rutin harian dah semakin berubah. Badan dah semakin penat. Tapi saya tahan-tahan gelodak hati ni nak memberontak. Jauh dalam sudut hati bukan mahu menyalahkan life selepas kawen. Saya bahagia dan gembira. Tapi saya geram dengan orang yang tak pernah nak paham dengan keadaan saya.

Kadang-kadang otak ni tak mampu nak pikir banyak benda dalam satu masa. Sampai satu tahap saya hanya diamkan diri dan biarlah masa yang bawa pergi masalah tu. Pandai-pandaila nanti saya uruskan.

Masalah pun dan-dan la nak datang dalam waktu macam ni. Macam-macam la nak kene pikir pada waktu ni. Nape taknak datang sebelum ni atau tahun-tahun akan datang. Banyak benda nak kene amik port!

Rasa macam nak nangis...

Da...

0 Kata-Kata Inspirasi:

Monday, October 24, 2011

Messy & Serabut




Assalamualakum dan hai,


Skrang ni agak messy dengan life sendiri. Rasa makin teruk dari hari ke sehari. Bunyi macam serius kan. Begitulah apa yang saya lalui selama ni. Cuma malas mahu gembar-gemburkan. Biar hati je yang merasai semua tu.

Rutin harian dah semakin berubah. Badan dah semakin penat. Tapi saya tahan-tahan gelodak hati ni nak memberontak. Jauh dalam sudut hati bukan mahu menyalahkan life selepas kawen. Saya bahagia dan gembira. Tapi saya geram dengan orang yang tak pernah nak paham dengan keadaan saya.

Kadang-kadang otak ni tak mampu nak pikir banyak benda dalam satu masa. Sampai satu tahap saya hanya diamkan diri dan biarlah masa yang bawa pergi masalah tu. Pandai-pandaila nanti saya uruskan.

Masalah pun dan-dan la nak datang dalam waktu macam ni. Macam-macam la nak kene pikir pada waktu ni. Nape taknak datang sebelum ni atau tahun-tahun akan datang. Banyak benda nak kene amik port!

Rasa macam nak nangis...

Da...

0 comments on "Messy & Serabut"

Disable Right Click