Followers

Sunday, August 28, 2011

Menjelang 12 Hari




Assalamualaikum dan salam Merdeka,


Ini merupakan Syawal 2011 terakhir as a single. Lepas ni dah ada "kawan baru" yang nak celebrate raya bersama. Raya tahun ni biasa-biasa je walaupun orang cakap sambutla dengan penuh bermakna sebab last ni kot raya as a anak dara.


Raya kali ni kelam kabut dek membuat persiapan terakhir menjelang "hari besar". Sampaikan keperluan diri untuk menyambut raya diketepikan semata mahu memberi laluan kepada persiapan "hari besar".


Persiapan masih lagi gigih diteruskan. Tak sabar rasanya untuk smpai ke hari itu dan saya tak perlu pikir lagi tentang perkara remeh temeh ni. Pening adoi hai....


Selagi tak sampai tarikh tu, rasa mcm semua bende tak cukup. Padahal rasanya dah buat persiapan setahun sebelum.


Inilah orang cakap penangan nak kawen. Tak boleh ke buat ala kadar je. Cukup syarat sudah. Janji kawen kan...


Selamat Hari Raya...=)





0 Kata-Kata Inspirasi:

Sunday, August 28, 2011

Menjelang 12 Hari





Assalamualaikum dan salam Merdeka,


Ini merupakan Syawal 2011 terakhir as a single. Lepas ni dah ada "kawan baru" yang nak celebrate raya bersama. Raya tahun ni biasa-biasa je walaupun orang cakap sambutla dengan penuh bermakna sebab last ni kot raya as a anak dara.


Raya kali ni kelam kabut dek membuat persiapan terakhir menjelang "hari besar". Sampaikan keperluan diri untuk menyambut raya diketepikan semata mahu memberi laluan kepada persiapan "hari besar".


Persiapan masih lagi gigih diteruskan. Tak sabar rasanya untuk smpai ke hari itu dan saya tak perlu pikir lagi tentang perkara remeh temeh ni. Pening adoi hai....


Selagi tak sampai tarikh tu, rasa mcm semua bende tak cukup. Padahal rasanya dah buat persiapan setahun sebelum.


Inilah orang cakap penangan nak kawen. Tak boleh ke buat ala kadar je. Cukup syarat sudah. Janji kawen kan...


Selamat Hari Raya...=)





0 comments on "Menjelang 12 Hari"

Disable Right Click