Followers

Saturday, August 20, 2011

20 Ramadan



Assalamualaikum dan hai,


Skang ni saya berada di rumah BFF, Cik Akmar Amon. Lately tak boleh nak tinggal keseorangan. Rasa mcm sunyi la plak. Kadang-kadang memang la kite perlukan privasi/ berseorangan tapi sampai satu tahap rasa mcm bosan plak bila takda kawan yang boleh diajak bersembang. Kalau sebelum ni saya ada Murni tapi bila Murni dah pindah memang terasa sunyi. Nasib rumah Akmar dekat je dengan rumah saya.


Bukan takda orang dalam rumah tu. Tapi mereka tu bukan orang yang sesuai untuk saya beramah mesra. Huhu. Si Dila (housemate) saya tu, dah kurang selalu ada kat rumah. So takpela, lagi bape minggu je lagi. Lepas ni dah ada teman.


Petang ni dah teman Ain (kawan sekolah) pergi tempah kad kawin kat LH Creative. At least ada jugak aktiviti saya arini.


Okla sambung nanti.

=)


0 Kata-Kata Inspirasi:

Saturday, August 20, 2011

20 Ramadan




Assalamualaikum dan hai,


Skang ni saya berada di rumah BFF, Cik Akmar Amon. Lately tak boleh nak tinggal keseorangan. Rasa mcm sunyi la plak. Kadang-kadang memang la kite perlukan privasi/ berseorangan tapi sampai satu tahap rasa mcm bosan plak bila takda kawan yang boleh diajak bersembang. Kalau sebelum ni saya ada Murni tapi bila Murni dah pindah memang terasa sunyi. Nasib rumah Akmar dekat je dengan rumah saya.


Bukan takda orang dalam rumah tu. Tapi mereka tu bukan orang yang sesuai untuk saya beramah mesra. Huhu. Si Dila (housemate) saya tu, dah kurang selalu ada kat rumah. So takpela, lagi bape minggu je lagi. Lepas ni dah ada teman.


Petang ni dah teman Ain (kawan sekolah) pergi tempah kad kawin kat LH Creative. At least ada jugak aktiviti saya arini.


Okla sambung nanti.

=)


0 comments on "20 Ramadan"

Disable Right Click