Followers

Wednesday, August 03, 2011

Speechless



Mungkin semalam hari yang bertuah untuk saya,

Dalam perasaan malas nak ke Tesco tu, akhirnya saya pergi jugak ke Tesco untuk beli barang keperluan,

Walaupun segala ikan, ayam and sayur dh abis, saya tak beli pape pun semalam,

Tapi saya puas hati bila dapat sume barang ni gara-gara mahu singgah Pizza untuk tapau baked-meatball,

Pizza pun masih kempunan lagi, tak sempat nak beli semalam,


Mood happy sesangat!





Microwave Oven
Nak panggang ayam bole, nak buat biskut raya bole, nak buat kek pun bole,
Memang dah lama nak bende ni,
Happy!
Saya dapat percuma!
Itu yang penting...




Induction Cooker
Yang ni saya beli guna baucer yang saya dapat jugak.
Memang dah lama nak beli bende ni tapi hasrat tak tertunai lagi,
Tanya B dia kata on, saya pun grab jela.




Water filter
Yang ni pun saya dapat percuma
Lepas ni bole guna air yang bersih
=)




Thermo Pot
Yang ini pun percuma jgk!
Bole bawak pergi picnic
=p





Sume barang yang saya dapat semalam
Macam tak percaya pun ada
Alhamdullilah, rezeki di bulan Ramadan
=p


1 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,bestnye dapat sume percuma...

Wednesday, August 03, 2011

Speechless




Mungkin semalam hari yang bertuah untuk saya,

Dalam perasaan malas nak ke Tesco tu, akhirnya saya pergi jugak ke Tesco untuk beli barang keperluan,

Walaupun segala ikan, ayam and sayur dh abis, saya tak beli pape pun semalam,

Tapi saya puas hati bila dapat sume barang ni gara-gara mahu singgah Pizza untuk tapau baked-meatball,

Pizza pun masih kempunan lagi, tak sempat nak beli semalam,


Mood happy sesangat!





Microwave Oven
Nak panggang ayam bole, nak buat biskut raya bole, nak buat kek pun bole,
Memang dah lama nak bende ni,
Happy!
Saya dapat percuma!
Itu yang penting...




Induction Cooker
Yang ni saya beli guna baucer yang saya dapat jugak.
Memang dah lama nak beli bende ni tapi hasrat tak tertunai lagi,
Tanya B dia kata on, saya pun grab jela.




Water filter
Yang ni pun saya dapat percuma
Lepas ni bole guna air yang bersih
=)




Thermo Pot
Yang ini pun percuma jgk!
Bole bawak pergi picnic
=p





Sume barang yang saya dapat semalam
Macam tak percaya pun ada
Alhamdullilah, rezeki di bulan Ramadan
=p


1 comments on "Speechless"

e k i n ♥ y u s r i on August 3, 2011 at 12:11 PM said...

wah,bestnye dapat sume percuma...

Disable Right Click