Followers

Thursday, August 18, 2011

P.E.N.A.T



Allah je yang tahu mcm mana penatnya otak dan badan saya,

Terlalu banyak bende yang singgah dalam kepala otak ni,


Rasa nak lari jauh tinggalkan semua bende,

Beri saya waktu untuk bernafas,

2 Kata-Kata Inspirasi:

AnEs said...

dila..i heard the news from akmar..takziah ye..semoga bykkan bersabar..

Akmar Amon said...

babe..senyum k? u tu kan i risau kan u...ingt Allah sentiasa ada dengan kita..and i pun ade jugak babe..=)

Thursday, August 18, 2011

P.E.N.A.T




Allah je yang tahu mcm mana penatnya otak dan badan saya,

Terlalu banyak bende yang singgah dalam kepala otak ni,


Rasa nak lari jauh tinggalkan semua bende,

Beri saya waktu untuk bernafas,

2 comments on "P.E.N.A.T"

AnEs on August 18, 2011 at 4:11 PM said...

dila..i heard the news from akmar..takziah ye..semoga bykkan bersabar..

Akmar Amon on August 18, 2011 at 6:19 PM said...

babe..senyum k? u tu kan i risau kan u...ingt Allah sentiasa ada dengan kita..and i pun ade jugak babe..=)

Disable Right Click