Followers

Monday, August 15, 2011

Dilema Rumah Oh Rumah


Tiba-tiba pening pikir pasal rumah. Semalam dah ada orang nak ganti saya kat rumah sewa. Kalau semuanya ok, dia nak masuk dalam akhir bulan ni. Saya nak duduk mana. Sepatutnya sebelum balik raya dah bersiap-siap mahu pindah rumah. Tapi bila kes tak dapat kunci rumah lagi macam mana???


B la ni bagi information salah. Saya taknak duduk dengan member dia. Plus nanti Debab nak register kat UPM, mak ayah mesti nak rumah yang selesa. Apa daaa B ni sesuka je nak campak kan saya kat umah member dia.


Nak menyewa?? Ntahla. Buntu tetiba....


Nak duduk dengan mak mertua takda masalah. Masalah skang ni sementara tak kawin lagi takkan dah menempel umah mak mertua plak. Saya perlukan rumah untuk 3 hari tu je....i mean 5, 6 dan 7 September je. Then lepas tu masalah selesai. Nak duduk umah mertua pun tak kisah lepas tu coz dah berkahwin. Huhu



B..macam mana ni???


2 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

lor,kesian kat awak

adila13430 said...

tumpang rumah kwn la dlu.. rsenye org akan phm..tp jgnla bwk sgala mcm mnde msuk dlm umah..

if parents nk dtg, duk hotel suda..xpn homestay.. hoho..

Monday, August 15, 2011

Dilema Rumah Oh Rumah



Tiba-tiba pening pikir pasal rumah. Semalam dah ada orang nak ganti saya kat rumah sewa. Kalau semuanya ok, dia nak masuk dalam akhir bulan ni. Saya nak duduk mana. Sepatutnya sebelum balik raya dah bersiap-siap mahu pindah rumah. Tapi bila kes tak dapat kunci rumah lagi macam mana???


B la ni bagi information salah. Saya taknak duduk dengan member dia. Plus nanti Debab nak register kat UPM, mak ayah mesti nak rumah yang selesa. Apa daaa B ni sesuka je nak campak kan saya kat umah member dia.


Nak menyewa?? Ntahla. Buntu tetiba....


Nak duduk dengan mak mertua takda masalah. Masalah skang ni sementara tak kawin lagi takkan dah menempel umah mak mertua plak. Saya perlukan rumah untuk 3 hari tu je....i mean 5, 6 dan 7 September je. Then lepas tu masalah selesai. Nak duduk umah mertua pun tak kisah lepas tu coz dah berkahwin. Huhu



B..macam mana ni???


2 comments on "Dilema Rumah Oh Rumah"

e k i n ♥ y u s r i on August 15, 2011 at 2:25 PM said...

lor,kesian kat awak

adila13430 on August 15, 2011 at 2:54 PM said...

tumpang rumah kwn la dlu.. rsenye org akan phm..tp jgnla bwk sgala mcm mnde msuk dlm umah..

if parents nk dtg, duk hotel suda..xpn homestay.. hoho..

Disable Right Click