Followers

Tuesday, August 02, 2011

First Fitting Baju



Ahad lepas dah buat first fitting. Banyak yang kene kecikkan. Rasa nak melompat sebab berjaya turunkan sikit berat badan. Sebab masa buat baju ni, aunty memang amik ukuran saya.

Puasa ni mesti bole kuruskan lagi. Tapi B pesan jangan jadi mcm lidi sudahla?? Hampeh. Badan saya macam lidi ke?? Ternyata B bukan spesies lelaki yang suka perempuan kurus persis model. So saya tak risau sangat kalau tang seksi saya tak mcm model. Senang beranak orang tua-tua cakap. =p

Baju sanding??? Alhamdulillah. Tak seteruk yang digambarkan. Gambar memang kuat menipu.
=p

Okla keje banyak pending. Nanti ade idea menulis lagi.


P/s: Makin hari, hati makin bunga-bunga. Sila pergi jauh-jauh wahai dugaan.



2 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

tunang sy pon x suke perempuan lidi
die sebok soh sy gemukkan badan
sushnye rs...
huhuhuhu

Fardilla Fawzi said...

Hehe kebanyakkan lelaki tak suke pompuan kurus sgt kan...

Huhu pepaham sendiri la kenapa..=p

Tuesday, August 02, 2011

First Fitting Baju




Ahad lepas dah buat first fitting. Banyak yang kene kecikkan. Rasa nak melompat sebab berjaya turunkan sikit berat badan. Sebab masa buat baju ni, aunty memang amik ukuran saya.

Puasa ni mesti bole kuruskan lagi. Tapi B pesan jangan jadi mcm lidi sudahla?? Hampeh. Badan saya macam lidi ke?? Ternyata B bukan spesies lelaki yang suka perempuan kurus persis model. So saya tak risau sangat kalau tang seksi saya tak mcm model. Senang beranak orang tua-tua cakap. =p

Baju sanding??? Alhamdulillah. Tak seteruk yang digambarkan. Gambar memang kuat menipu.
=p

Okla keje banyak pending. Nanti ade idea menulis lagi.


P/s: Makin hari, hati makin bunga-bunga. Sila pergi jauh-jauh wahai dugaan.



2 comments on "First Fitting Baju"

e k i n ♥ y u s r i on August 2, 2011 at 11:06 AM said...

tunang sy pon x suke perempuan lidi
die sebok soh sy gemukkan badan
sushnye rs...
huhuhuhu

Fardilla Fawzi on August 3, 2011 at 11:09 AM said...

Hehe kebanyakkan lelaki tak suke pompuan kurus sgt kan...

Huhu pepaham sendiri la kenapa..=p

Disable Right Click