Followers

Thursday, August 11, 2011

Berpantang 3 Bulan



Orang cakap bila nak dekat majis dah tak bole jumpa pasangan lagi,

Dah kene berkurung dalam umah 3 bulan sebelum majlis,

Tapi itu orang dulu,

Kalau berkurung dalam umah 3 bulan alamatnya tak berasap la umah,

Takda income la nk buat majlis,

Tapi yang pasti petua orang dulu-dulu ni memang berguna dan bermakna,

Cuma kurang efisien untuk diamalkan pada zaman skang.




So uolss buat tempoh berpantang tak sebelum majlis,

Makin nak dekat ni makin ligat plak jumpa mamat tu,

Minggu lepas dah melepak kat rumah B,

Minggu depan ada acara berbuka puasa sesama plak,

Sponsor by company beliau,

Terpaksa la den jumpa jugak,

Nampak gayanya saya tak boleh nak praktikkan pantang orang dolu-dolu,

Anda bagaimana???



3 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

xleh jugak
sbb pegi n balik keje en.tunang yg hntar...
klu x jumpe die,cmne nk g keje?
ekin xde transport

UyaRayza said...

dh prektikkan 6 tahun dh :(

Fardilla Fawzi said...

Uya: Ala dear jgn sedih2 k..takpe ade hikmah di sebaliknya kan.. =)

Thursday, August 11, 2011

Berpantang 3 Bulan




Orang cakap bila nak dekat majis dah tak bole jumpa pasangan lagi,

Dah kene berkurung dalam umah 3 bulan sebelum majlis,

Tapi itu orang dulu,

Kalau berkurung dalam umah 3 bulan alamatnya tak berasap la umah,

Takda income la nk buat majlis,

Tapi yang pasti petua orang dulu-dulu ni memang berguna dan bermakna,

Cuma kurang efisien untuk diamalkan pada zaman skang.




So uolss buat tempoh berpantang tak sebelum majlis,

Makin nak dekat ni makin ligat plak jumpa mamat tu,

Minggu lepas dah melepak kat rumah B,

Minggu depan ada acara berbuka puasa sesama plak,

Sponsor by company beliau,

Terpaksa la den jumpa jugak,

Nampak gayanya saya tak boleh nak praktikkan pantang orang dolu-dolu,

Anda bagaimana???



3 comments on "Berpantang 3 Bulan"

e k i n ♥ y u s r i on August 11, 2011 at 2:33 PM said...

xleh jugak
sbb pegi n balik keje en.tunang yg hntar...
klu x jumpe die,cmne nk g keje?
ekin xde transport

UyaRayza on August 11, 2011 at 5:14 PM said...

dh prektikkan 6 tahun dh :(

Fardilla Fawzi on August 12, 2011 at 11:23 AM said...

Uya: Ala dear jgn sedih2 k..takpe ade hikmah di sebaliknya kan.. =)

Disable Right Click