Followers

Friday, November 19, 2010

My Favourite Food --> Laksa




Eh lupe plak nak bagitau kan, walaupon bende kecik je tapi penting sebagai catatan harian saya ok,

Arini untuk pertama kalinya saya masak laksa uols...for the first time. Selalu nak makan laksa suruh je mak buat kan.

Kali ni mak nak tengok saya yang masak sendiri kan,

Not so bad..rupenya senang je nak masak laksa. Umur 24 tahun baru tau nak buatkan.

Takpe...takpe bile makin dkat nak kawin ni kene rajin memasak ok,

Kalo malas kesian kat laki kau la ye dik non,

Arghhh malas nak merapu pasal kawin plak kan,

Nanti orang tak suke nak dengar....

Huhu

Kalo nak rase laksa air tangan saya sila lah datang ke rumah ye....

Daaa~




Eh eh jgn tertipu...ni bukan pic sebenar. Hasil ikhsan dari google....

0 Kata-Kata Inspirasi:

Friday, November 19, 2010

My Favourite Food --> Laksa





Eh lupe plak nak bagitau kan, walaupon bende kecik je tapi penting sebagai catatan harian saya ok,

Arini untuk pertama kalinya saya masak laksa uols...for the first time. Selalu nak makan laksa suruh je mak buat kan.

Kali ni mak nak tengok saya yang masak sendiri kan,

Not so bad..rupenya senang je nak masak laksa. Umur 24 tahun baru tau nak buatkan.

Takpe...takpe bile makin dkat nak kawin ni kene rajin memasak ok,

Kalo malas kesian kat laki kau la ye dik non,

Arghhh malas nak merapu pasal kawin plak kan,

Nanti orang tak suke nak dengar....

Huhu

Kalo nak rase laksa air tangan saya sila lah datang ke rumah ye....

Daaa~




Eh eh jgn tertipu...ni bukan pic sebenar. Hasil ikhsan dari google....

0 comments on "My Favourite Food --> Laksa"

Disable Right Click