Followers

Tuesday, November 22, 2011

Oh Perasaan



Tak tido lagi.
Skang ni kat rumah member.
Tak balik Seremban pong.

Bila jauh baru terasa rindu gile dengan dear.
Teringat semalam gurau-gurau sebelum tido.
Harini bila takda B rasa sunyi sangat.
Sob sob sob =(

Harini B balik lambat.
Sebab saya tak balik Seremban.
Masa B kol saya pesan sebelum tido jangan lupa mandi.
B kadang-kadang malas nak mandi sebab sejuk dah lewat sangat.
Dia cakap takda orang nak sediakan air panas untuk dia. (al-maklum kat rumah takda water heater)
Owh tacing dengar.
Memang saya buat macam tu nak suruh B mandi bila die dah balik lewat sangat.

Baju kerja B pon saya tak sempat nak iron.
Harap esok B iron baju.
Jangan pakai redah je.
Malu den sebagai isteri.
Nampak nau isteri tak jalankan tanggungjawab.
Huhu.

Ok jangan nak mengada.
Kene jadi kuat sikit.
Huhu

Malu sebenarnya nak tulis macam gini.
Over ok.
Tapi perasan skang ni tak bole nak cakap.
Rasa nak balik Seremban jugak!



P/s: Dah la hujan kat sini, Seremban pun hujan...best kalau dapat tido...=p


0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, November 22, 2011

Oh Perasaan




Tak tido lagi.
Skang ni kat rumah member.
Tak balik Seremban pong.

Bila jauh baru terasa rindu gile dengan dear.
Teringat semalam gurau-gurau sebelum tido.
Harini bila takda B rasa sunyi sangat.
Sob sob sob =(

Harini B balik lambat.
Sebab saya tak balik Seremban.
Masa B kol saya pesan sebelum tido jangan lupa mandi.
B kadang-kadang malas nak mandi sebab sejuk dah lewat sangat.
Dia cakap takda orang nak sediakan air panas untuk dia. (al-maklum kat rumah takda water heater)
Owh tacing dengar.
Memang saya buat macam tu nak suruh B mandi bila die dah balik lewat sangat.

Baju kerja B pon saya tak sempat nak iron.
Harap esok B iron baju.
Jangan pakai redah je.
Malu den sebagai isteri.
Nampak nau isteri tak jalankan tanggungjawab.
Huhu.

Ok jangan nak mengada.
Kene jadi kuat sikit.
Huhu

Malu sebenarnya nak tulis macam gini.
Over ok.
Tapi perasan skang ni tak bole nak cakap.
Rasa nak balik Seremban jugak!



P/s: Dah la hujan kat sini, Seremban pun hujan...best kalau dapat tido...=p


0 comments on "Oh Perasaan"

Disable Right Click