Followers

Wednesday, November 09, 2011

Genap 2 Bulan





[ 9 November 2011 ]

-

[ 9 September 2011 ]

=

2 bulan




Harini genap 2 bulan sah menjadi milik dia.

Takda apa yang membahagiakan bila dapat sehidup semati dengan kekasih yang dicintai.





Simbolik perjanjian sehidup semati




Teringat masa berhempas pulas nak buat kerja kawen.

Now dah kawen.

Tengah berhempas pulas nak bina kehidupan selepas kawen.





P/s: Sebenarnya nak cakap berhempas pulas buat anak jugak. Rupanya nak buat anak bukan senang. Kenapa la budak-budak yang buat kat celah tangga senang je dapat baby. Oh lupa kitee dah tua... =p


Rezeki Allah yang bagi.
=)



8 Kata-Kata Inspirasi:

lady butterfly said...

kalo anak haram mmg cpt je...2 tandanya allah nak tunjuk balasan atas dunia....

buat dilla: usaha tangga kejayaan

e k i n ♥ y u s r i said...

tuelah....
tgk byk baby yg senang2 kene buang
kte yg dah kawin nie,sush nak dpt baby....

tuelah namenye rezeki
xpe

Fardilla Fawzi said...

tula pasal..pastu buang2 plak anak tu..sian tgk baby kene buang =(


Buat Kak Shima: Dh abis marking paper??? kihkih

And note tambahan, bila aryan nak tambah adik...=p

Fardilla Fawzi said...

Ekin:
Tu namanya dugaan...kene keja keras sikit nak dpt anak..=p

lady butterfly said...

ces!!!!!!! busuk nye dilla....

akak tgh struggle marking nih....da siap 1 clas..huhu...

aryan tamoo adik lg buat ms ni...sekian.... -p

Fardilla Fawzi said...

Perempuan Rama-Rama:

Hahahaha...sy dh tahap tenuk malas nak marking ni..huahauhua

Sape kate aryan taknak adik..aryan suke je nak adik....huhu =p

choclairissa @ intan said...

betul ckp u dear...kenapala org lain cpt nk dpt anak kan? tp u baru 2mths..dont worry too much :)

Fardilla Fawzi said...

Tula rezeki Allah yg bagi..Dia lebih mengetahui segalanya...

Yg penting kita jgn lupa usaha dan berdoa..=)

Wednesday, November 09, 2011

Genap 2 Bulan






[ 9 November 2011 ]

-

[ 9 September 2011 ]

=

2 bulan




Harini genap 2 bulan sah menjadi milik dia.

Takda apa yang membahagiakan bila dapat sehidup semati dengan kekasih yang dicintai.





Simbolik perjanjian sehidup semati




Teringat masa berhempas pulas nak buat kerja kawen.

Now dah kawen.

Tengah berhempas pulas nak bina kehidupan selepas kawen.





P/s: Sebenarnya nak cakap berhempas pulas buat anak jugak. Rupanya nak buat anak bukan senang. Kenapa la budak-budak yang buat kat celah tangga senang je dapat baby. Oh lupa kitee dah tua... =p


Rezeki Allah yang bagi.
=)



8 comments on "Genap 2 Bulan"

lady butterfly on November 9, 2011 at 4:25 PM said...

kalo anak haram mmg cpt je...2 tandanya allah nak tunjuk balasan atas dunia....

buat dilla: usaha tangga kejayaan

e k i n ♥ y u s r i on November 9, 2011 at 4:29 PM said...

tuelah....
tgk byk baby yg senang2 kene buang
kte yg dah kawin nie,sush nak dpt baby....

tuelah namenye rezeki
xpe

Fardilla Fawzi on November 9, 2011 at 4:30 PM said...

tula pasal..pastu buang2 plak anak tu..sian tgk baby kene buang =(


Buat Kak Shima: Dh abis marking paper??? kihkih

And note tambahan, bila aryan nak tambah adik...=p

Fardilla Fawzi on November 9, 2011 at 4:47 PM said...

Ekin:
Tu namanya dugaan...kene keja keras sikit nak dpt anak..=p

lady butterfly on November 9, 2011 at 4:56 PM said...

ces!!!!!!! busuk nye dilla....

akak tgh struggle marking nih....da siap 1 clas..huhu...

aryan tamoo adik lg buat ms ni...sekian.... -p

Fardilla Fawzi on November 9, 2011 at 5:09 PM said...

Perempuan Rama-Rama:

Hahahaha...sy dh tahap tenuk malas nak marking ni..huahauhua

Sape kate aryan taknak adik..aryan suke je nak adik....huhu =p

choclairissa @ intan on November 9, 2011 at 9:35 PM said...

betul ckp u dear...kenapala org lain cpt nk dpt anak kan? tp u baru 2mths..dont worry too much :)

Fardilla Fawzi on November 10, 2011 at 12:15 AM said...

Tula rezeki Allah yg bagi..Dia lebih mengetahui segalanya...

Yg penting kita jgn lupa usaha dan berdoa..=)

Disable Right Click