Followers

Thursday, November 24, 2011

Major Problem



Perlu ke saya berhenti dalam masa terdekat ni? Kalau nak berhenti lebih afdal kalo saya hantar surat resign sebelum buka semester. Memudahkan kerja saya dan jugak orang lain. Saya sendiri pun buntu untuk pikir masalah yang ni. I think this is a major problem. Huhu.

Saya takut saya buat keputusan yang salah. B dah banyak kali dok cakap kat telinga ni. Berhenti lagi baik dari saya membazir duit dan tenaga. Tapi saya nak kerja apa?? Setakat skang B tak kisah nak tanggung saya sementara nak cari kerja yang lebih sesuai. Lagi pun abis duit gaji saya digunakan untuk spend atas jalan. Sama jugak. Saya langsung tak contribute untuk preparation rumah. Hurmm..kalau berhenti boleh jugak tolong bisnes B...

Sakit hati. Pening kepala. Susahnya nak buat keputusan yang bijak. Murni pun bagi cadangan macam B. Buat apa saya nak jadi bodoh ulang alik. Sedangkan saya tak dapat output yang positif. Melainkan buang duit and tenaga. Bukan takat buang duit tapi terpaksa mintak duit B bila nak dekat hujung bulan.

Apa yang perlu saya lakukan???

Silalah buat keputusan sebelum 19 Disember 2011.




P/s: Saya sayang kerja saya....T_T




1 Kata-Kata Inspirasi:

e k i n ♥ y u s r i said...

boleh jd surirumah
tlg bisnes husband dila

Thursday, November 24, 2011

Major Problem




Perlu ke saya berhenti dalam masa terdekat ni? Kalau nak berhenti lebih afdal kalo saya hantar surat resign sebelum buka semester. Memudahkan kerja saya dan jugak orang lain. Saya sendiri pun buntu untuk pikir masalah yang ni. I think this is a major problem. Huhu.

Saya takut saya buat keputusan yang salah. B dah banyak kali dok cakap kat telinga ni. Berhenti lagi baik dari saya membazir duit dan tenaga. Tapi saya nak kerja apa?? Setakat skang B tak kisah nak tanggung saya sementara nak cari kerja yang lebih sesuai. Lagi pun abis duit gaji saya digunakan untuk spend atas jalan. Sama jugak. Saya langsung tak contribute untuk preparation rumah. Hurmm..kalau berhenti boleh jugak tolong bisnes B...

Sakit hati. Pening kepala. Susahnya nak buat keputusan yang bijak. Murni pun bagi cadangan macam B. Buat apa saya nak jadi bodoh ulang alik. Sedangkan saya tak dapat output yang positif. Melainkan buang duit and tenaga. Bukan takat buang duit tapi terpaksa mintak duit B bila nak dekat hujung bulan.

Apa yang perlu saya lakukan???

Silalah buat keputusan sebelum 19 Disember 2011.




P/s: Saya sayang kerja saya....T_T




1 comments on "Major Problem"

e k i n ♥ y u s r i on November 24, 2011 at 4:59 PM said...

boleh jd surirumah
tlg bisnes husband dila

Disable Right Click