Followers

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, October 11, 2012

Fertility Calculator Pilihan Saya




Dalam banyak-banyak ovulation/due date calculator yang ada di pasaran internet, saya paling suka guna yang ini.

Mudah difahami dan terbukti berkesan. Kalau tak percaya cubalah!






P/s: Baru bagitau pada ofis-mate tadi. Bukan main suka dia. Al maklum pengantin baru and rancang nak anak dalam masa terdekat. Uolss pun boleh try jugak mana tahu kene taste uolss. Eh?

0 Kata-Kata Inspirasi:

Thursday, October 11, 2012

Fertility Calculator Pilihan Saya





Dalam banyak-banyak ovulation/due date calculator yang ada di pasaran internet, saya paling suka guna yang ini.

Mudah difahami dan terbukti berkesan. Kalau tak percaya cubalah!






P/s: Baru bagitau pada ofis-mate tadi. Bukan main suka dia. Al maklum pengantin baru and rancang nak anak dalam masa terdekat. Uolss pun boleh try jugak mana tahu kene taste uolss. Eh?

0 comments on "Fertility Calculator Pilihan Saya"

Disable Right Click