Followers

Tuesday, July 13, 2010

Serabut

Pernah tak awak semua terasa seperti sangat serabut...

Tak tau punca datangnya serabut tu. Tapi skg ni saya sedang mengalami satu simptom serabut. Mungkinkah sebab tak dapat nak makan arini. Maklumla berpuasa ganti. Perut yang lapar juga bole menjadi punca serabut kan.

Smpai satu tahap tak mampu nak buat kerja apa pon. Nak layan org pon malas. Malas nak pikir bnde lain melainkan makanan yang lazat dan sedap. Yang mempu dibuat hanyalah menghitung waktu menunggu waktu untuk makan. Hahaha saya kan seorang yang kuat makan.

"En Azli aka penenang hati saya pesan jangan serabut-serabut..ahad ni kite gi tengok bunga ye"

Tengok bunga? Kan ade pesta Floria 2010 kat Putrajaya. Tak tau ke?? Huhu jom la pegi ramai2. Ahad depan last day. Okla jumpe awak semua di sana.

P/S: serabut juga sebab housemate yang macam celaka perangai. Malas nak ckp pjg.

0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, July 13, 2010

Serabut


Pernah tak awak semua terasa seperti sangat serabut...

Tak tau punca datangnya serabut tu. Tapi skg ni saya sedang mengalami satu simptom serabut. Mungkinkah sebab tak dapat nak makan arini. Maklumla berpuasa ganti. Perut yang lapar juga bole menjadi punca serabut kan.

Smpai satu tahap tak mampu nak buat kerja apa pon. Nak layan org pon malas. Malas nak pikir bnde lain melainkan makanan yang lazat dan sedap. Yang mempu dibuat hanyalah menghitung waktu menunggu waktu untuk makan. Hahaha saya kan seorang yang kuat makan.

"En Azli aka penenang hati saya pesan jangan serabut-serabut..ahad ni kite gi tengok bunga ye"

Tengok bunga? Kan ade pesta Floria 2010 kat Putrajaya. Tak tau ke?? Huhu jom la pegi ramai2. Ahad depan last day. Okla jumpe awak semua di sana.

P/S: serabut juga sebab housemate yang macam celaka perangai. Malas nak ckp pjg.

0 comments on "Serabut"

Disable Right Click