Followers

Tuesday, July 31, 2012

Episod Ramadan Hari Ke 11


11 Ramadan 1413: Tak Sempat Sahur


Harini saya rasa bersalah. Sebab apa??

Sebab pagi tak bangun sahur, sediakan makanan untuk suami. Diri sendiri tak berapa penting sebab saya dah biasa masa zaman bujang dulu. Bila dah kawin kepentingan husband perlu diutamakan.

Memangla husband bukan makan banyak masa sahur tapi katanya nak ambil berkat bersahur. Alahai bersalahnya saya. Walaupun pagi tadi husband tak kata apa pun. Dia memang sentiasa ok. Susah sangat nak tunjuk yang dia marah dengan tindakan saya yang tak betul ni. Haishhh..

Saya dah kunci jam 415 am dan memang saya dah terjaga. Tapi nak tutup bunyi bising alarm jela. Biasanya bila saya buat macam tu saya memang akan tersedar balik sebab alarm akan berbunyi tiap 5 minit. Ni la padahnya letak hp kat tangan. Tanpa sedar terus matikan alarm yang tiap 5 minit tu tanpa sedar.

Last sekali tersedar pukul 6 am. Alahai tak sempat dah......



Jawabnya dua-dua tak sahur pagi ni...


To Husband: I minta maaf sangat....tak sengaja =(. U bole tahankan kalu tak sahur? Tula lain kali jangan ajak i teman tgk bola lagi. Harini turn u pergi beli makanan kat bazar kan...jangan lupa.... 




P/s: Sape menang semalam??? Tak sempat tengok sampai habis saya dah diawangan depan TV. Semalam memang penat sangatla. Al maklum Isnin yang biru. Sekian.




0 Kata-Kata Inspirasi:

Tuesday, July 31, 2012

Episod Ramadan Hari Ke 11



11 Ramadan 1413: Tak Sempat Sahur


Harini saya rasa bersalah. Sebab apa??

Sebab pagi tak bangun sahur, sediakan makanan untuk suami. Diri sendiri tak berapa penting sebab saya dah biasa masa zaman bujang dulu. Bila dah kawin kepentingan husband perlu diutamakan.

Memangla husband bukan makan banyak masa sahur tapi katanya nak ambil berkat bersahur. Alahai bersalahnya saya. Walaupun pagi tadi husband tak kata apa pun. Dia memang sentiasa ok. Susah sangat nak tunjuk yang dia marah dengan tindakan saya yang tak betul ni. Haishhh..

Saya dah kunci jam 415 am dan memang saya dah terjaga. Tapi nak tutup bunyi bising alarm jela. Biasanya bila saya buat macam tu saya memang akan tersedar balik sebab alarm akan berbunyi tiap 5 minit. Ni la padahnya letak hp kat tangan. Tanpa sedar terus matikan alarm yang tiap 5 minit tu tanpa sedar.

Last sekali tersedar pukul 6 am. Alahai tak sempat dah......



Jawabnya dua-dua tak sahur pagi ni...


To Husband: I minta maaf sangat....tak sengaja =(. U bole tahankan kalu tak sahur? Tula lain kali jangan ajak i teman tgk bola lagi. Harini turn u pergi beli makanan kat bazar kan...jangan lupa.... 




P/s: Sape menang semalam??? Tak sempat tengok sampai habis saya dah diawangan depan TV. Semalam memang penat sangatla. Al maklum Isnin yang biru. Sekian.




0 comments on "Episod Ramadan Hari Ke 11"

Disable Right Click