Followers

Friday, July 29, 2011

Ex Boyfriend Menjelma


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pepagi Jumaat (lagi 15 minit nak tengahri..masih sempatkan) yang sejuk ni, tiba-tiba nak teringat mimpi semalam. Semalam memang nikmat gila tidur sebab hujan lebatkan. Sejuk je. Yang tak bestnya ntah macam mana boleh termimpi ex-boyfriend plak.

Dalam mimpi tu dia masih mencari saya. Dah banyak kali kot mimpi benda alah ni. Naik menyampah plak bila dalam mimpi tu ternampak muka mamat tu. Hilang stim...

Harap-harap sehari sebelum nikah saya tak mimpi lagi yang macam ni. Loya la tengok muka dia. Hati ni memang dah tertutup dan saya memang tak ingin lagi nak jumpa atau bertembung dengan dia lagi walaupun sekadar berkawan.


Aku benci kau!



(Emo pulaaa...=p)







1 Kata-Kata Inspirasi:

ZiL said...

sama mcm mimpi zil sblm nikah.. zil pun kerap mimpi ex boyfriend.. kadang tu tiap hari.. walaupun dah baca doa.. tetap juga mimpi.. zil ignore je..

Friday, July 29, 2011

Ex Boyfriend Menjelma



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pepagi Jumaat (lagi 15 minit nak tengahri..masih sempatkan) yang sejuk ni, tiba-tiba nak teringat mimpi semalam. Semalam memang nikmat gila tidur sebab hujan lebatkan. Sejuk je. Yang tak bestnya ntah macam mana boleh termimpi ex-boyfriend plak.

Dalam mimpi tu dia masih mencari saya. Dah banyak kali kot mimpi benda alah ni. Naik menyampah plak bila dalam mimpi tu ternampak muka mamat tu. Hilang stim...

Harap-harap sehari sebelum nikah saya tak mimpi lagi yang macam ni. Loya la tengok muka dia. Hati ni memang dah tertutup dan saya memang tak ingin lagi nak jumpa atau bertembung dengan dia lagi walaupun sekadar berkawan.


Aku benci kau!



(Emo pulaaa...=p)







1 comments on "Ex Boyfriend Menjelma"

ZiL on July 29, 2011 at 1:30 PM said...

sama mcm mimpi zil sblm nikah.. zil pun kerap mimpi ex boyfriend.. kadang tu tiap hari.. walaupun dah baca doa.. tetap juga mimpi.. zil ignore je..

Disable Right Click